30 Νοεμβρίου 2008

ΤΟ ΠΙΟ ΒΑΘΥ ΣΚΟΤΑΔΙ...


ΛΕΝΕ, ΟΤΙ ΤΟ ΠΙΟ ΒΑΘΥ ΣΚΟΤΑΔΙ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ...
ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΟΥΜΕ ΑΝ ΑΥΤΗ Η... ΦΗΜΗ ΑΛΗΘΕΥΕΙ, ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ:
1ον ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ!

2ον ΝΑ ΠΙΑΣΟΥΜΕ ΤΑ ΥΨΩΜΑΤΑ!
....
ΧΑΡΑ ΣΕ ΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΟΥΝ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΠΛΗΓΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΚΟΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΙΜΑ ΑΠΛΩΜΕΝΟ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΤΟΥ ΟΡΙΖΟΝΤΑ, ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΑΣΤΡΑΠΤΟΝ ΑΡΜΑ ΤΟΥ ΑΝΙΣΧΟΝΤΟΣ ΗΕΛΙΟΥ!

ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ ΣΤΟΥΣ ΚΙΝΕΖΟΥΣ...

Υπογράφεται σήμερα η σύμβαση μεταξύ του Οργανισμού Λιμένος Πειραιά ( ΟΛΠ) και του κινεζικού κολοσσού CΟSCΟ για την παραχώρηση της εκμετάλλευσης του εμπορικού λιμανιού του Πειραιά στους Κινέζους για τα επόμενα 35 χρόνια.

Oι εργαζόμενοι στον ΟΛΠ ωστόσο αντιδρούν και συνεχίζουν για δέκατο τρίτο μήνα τις κινητοποιήσεις τους απέχοντας από την υπερωριακή εργασία. Σήμερα πραγματοποιούν 24ωρη απεργία και πορεία στη Βουλή ζητώντας να μην προχωρήσει η υπογραφή της σύμβασης. «Αντί να αναπτύξουν το λιμάνι, αντί να εκμεταλλευτούν τη στρατηγική του θέση, το παραδίδουν σε ξένα συμφέροντα» αναφέρουν. Στο μεταξύ ο πρόεδρος της CΟSCΟ κάπτεν Γουάι Ζιάφου, ο οποίος βρίσκεται στην Αθήνα, σε χθεσινή συνέντευξη Τύπου υποσχέθηκε επενδύσεις ύψους 350 εκατομμυρίων ευρώ, ανάπτυξη και προσλήψεις προσωπικού. «Η κινεζική διοίκηση που αναλαμβάνει τα ηνία του λιμανιού τον Οκτώβριο του 2009 διαθέτει τα μέσα και την τεχνογνωσία ούτως ώστε να μετατρέψει αμέσως τον Πειραιά σε σύγχρονο διαμεκομιστικό εμπορικό κέντρο της Ευρώπης».

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

29 Νοεμβρίου 2008

ΠΟΙΑ "ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ";

Επίθεση κρανοφόρων εναντίον πανεπιστημιακών -μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο για την παροχή πρώτων βοηθειών και ιατρικές εξετάσεις- στο Χημείο χθες το μεσημέρι, δύο ημέρες μετά τα σοβαρά επεισόδια στη Νομική.

Ομάδα περίπου 15 ατόμων εισέβαλε λίγο μετά τις 12 σε αμφιθέατρο στο Νέο Χημείο κατά τη διάρκεια ημερίδας που διοργάνωσε η ΔΑΠ-ΝΔΦΚ του τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Αθηνών και επιτέθηκαν -εκτοξεύοντας αρχικά αβγά και γιαούρτια- στην καθηγήτρια Μαρία Τζάνη και στον πρόεδρο του Παιδαγωγικού Τμήματος του ΕΚΠΑ Γιάννη Παπαδάτο, στον οποίο και προξένησαν σωματικές βλάβες. Οι καθηγητές μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο για τις πρώτες βοήθειες και για εξετάσεις -όπως έγινε γνωστό ο κ. Παπαδάτος παραμένει νοσηλευόμενος.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Πανεπιστημίου Αθηνών, οι κρανοφόροι εκτός του ότι «βιαιοπράγησαν εναντίον των δύο καθηγητών του Ιδρύματος, αποχωρώντας υπεξαίρεσαν έναν φορητό Η/Υ και έναν βιντεοπροβολέα».

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

28 Νοεμβρίου 2008

Memories - A. LIoyd Webber - "The Cats " - Litsa Skartsatou

27 Νοεμβρίου 2008

"Χαταράκου Βατάσι" - Εγώ, ο εργάτης...



AFP
Στιγμιότυπο από τις πρόβες

Ρομπότ της Mitsubishi με ταλέντο στην υποκριτική πρωταγωνιστούν μαζί με ζωντανούς ηθοποιούς σε θεατρική παράσταση που έκανε πρεμιέρα στην Ιαπωνία. Θέμα του έργου η σχέση του ανθρώπου με την τεχνολογία και η υπαρξιακή αγωνία που θα ταλανίζει κάποτε τις μηχανές.

Η παράσταση Χαταράκου Βατάσι (Εγώ, ο εργάτης) ανέβηκε στο Πανεπιστήμιο της Οσάκα και είναι ένα από τα πρώτα ιαπωνικά έργα που γράφονται για θιάσους με ανθρώπους και ρομπότ.

Όπως αναφέρει το BBC, η ιστορία εκτυλίσσεται στο κοντινό μέλλον και εστιάζεται σε ένα νεαρό ζευγάρι που έχει στη δούλεψή του δύο ρομπότ-οικονόμους. Το δράμα αρχίζει όταν το ένα ρομπότ χάνει την όρεξή του για δουλειά και παραπονιέται για τις βαρετές και εξευτελιστικές εργασίες στις οποίες περιορίζεται η ζωή του.

Πρωταγωνιστές είναι δυο ρομπότ Wakamaru της Mistubishi, τα οποία εκπαιδεύτηκαν στην υποκριτική μέσω λογισμικού μάθησης που αναπτύχθηκε το τελευταίο δίμηνο στο πανεπιστήμιο.

Τα ρομπότ καταφέρνουν να ανταλλάσουν ατάκες με τους ζωντανούς συναδέλφους τους και να πηγαινοέρχονται μαζί τους στη σκηνή, τους λείπει όμως η ικανότητα να φέρουν εις πέρας μια παράσταση κανονικής διάρκειας.

Προς το παρόν, το έργο διαρκεί μόνο 20 λεπτά, με την προοπτική να μεγαλώσει έως το 2010.

ΠΗΓΗ: in.gr

25 Νοεμβρίου 2008

ΣΠΗΛΑΙΟ ΒΡΙΤΟΜΑΡΤIΔΟΣ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ




Σπήλαιο Βριτομάρτιδος Αρτέμιδος ή
Σπήλαιο Σκοτεινού Ηρακλείου Κρήτης

Στό σπήλαιο αυτό λατρευόταν η θεά Αρτεμις μέ τήν ἐπωνυμία Βριτομάρτις.
Τό σπήλαιο εἰναι αρκετά μεγάλο και η οροφή του φτάνει σε ύψος τά 46 μέτρα.
Στην Κρήτη ήταν διαδεδομένη η λατρεία
θεοτήτων της Κορικής σειράς. Υπήρχαν πολλά ιερά και σπηλιές αφιερωμένες στην Αρτέμιδα και την Ειλείθυια.

Ενα ενδιαφέρον άρθρο με τίτλο
"Bριτόμαρτις - η Γορτυνίδα Νύμφη"
υπάρχει στην διεύθυνση :
http://www.heliodromion.gr/britomarti...

22 Νοεμβρίου 2008

ΚΡΑΤΗΣΑ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ -Α΄ * ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΕΦΕΡΗΣ: ΕΠΙΦΑΝΙΑ



Ποίηση: Γιώργος Σεφέρης, ΕΠΙΦΑΝΙΑ, 1937.
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης
Ερμηνεία: Αντώνης Καλογιάννης

ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΣΑΝ ΑΡΧΑΙΟΣ ΟΜΗΡΙΚΟΣ ΨΑΛΜΟΣ, ΠΟΥ ΣΥΝΔΥΑΖΕΙ ΥΨΗΛΗ ΠΟΙΗΣΗ -ΜΕ ΠΥΚΝΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΠΑΛΛΗΛΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ- ΕΠΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΑΨΟΓΗ ΕΚΦΟΡΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ.


Τ' ανθισμένο πέλαγο και τα βουνά στη χάση του φεγγαριού
η μεγάλη πέτρα κοντά στις αραποσυκιές και τ' ασφοδίλια
το σταμνί πού δεν ήθελε να στερέψει στο τέλος της μέρας
και το κλειστό κρεββάτι κοντά στα κυπαρίσσια και τα μαλλιά σου
χρυσά• τ' άστρα του Κύκνου κι εκείνο τ' άστρο ο Αλδεβαράν.

Κράτησα τη ζωή μου,
κράτησα τη ζωή μου ταξιδεύοντας
ανάμεσα σε κίτρινα δέντρα κατά το πλάγιασμα της βροχής
σε σιωπηλές πλαγιές φορτωμένες με τα φύλλα της οξυάς,
καμμιά φωτιά στην κορυφή τους• βραδυάζει.

Κράτησα τη ζωή μου• στ' αριστερό σου χέρι μια γραμμή
μια χαρακιά στο γόνατό σου, τάχα να υπάρχουν
στην άμμο τού περασμένου καλοκαιριού τάχα
να μένουν εκεί πού φύσηξε ό βοριάς καθώς ακούω
γύρω στην παγωμένη λίμνη την ξένη φωνή.

Τα πρόσωπα πού βλέπω δε ρωτούν, μήτε η γυναίκα
περπατώντας σκυφτή, βυζαίνοντας το παιδί της.

Ανεβαίνω τα βουνά· μελανιασμένες λαγκαδιές• o χιονισμένος
κάμπος, ώς πέρα ο χιονισμένος κάμπος, τίποτε δε ρωτούν,
μήτε o καιρός κλειστός σε βουβά ερμοκκλήσια, μήτε
τα χέρια που απλώνονται για να γυρέψουν, κι οι δρόμοι.

Κράτησα τη ζωή μου ψιθυριστά μέσα στην απέραντη σιωπή,
δεν ξέρω πια να μιλήσω, μήτε να συλλογιστώ• ψίθυροι
σαν την ανάσα του κυπαρισσιού τη νύχτα εκείνη
σαν την ανθρώπινη φωνή της νυχτερινής θάλασσας στα χαλίκια
σαν την ανάμνηση, της φωνής σου λέγοντας «ευτυχία».

Κλείνω τα μάτια γυρεύοντας το μυστικό συναπάντημα των νερών
κάτω απ τον πάγο το χαμογέλιο τής θάλασσας τα κλειστά πηγάδια
ψηλαφώντας με τις δικές μου φλέβες τις φλέβες εκείνες πού μου ξεφεύγουν
εκεί πού τελειώνουν τα νερολούλουδα κι αυτός ό άνθρωπος
πού βηματίζει τυφλός πάνω στο χιόνι τής σιωπής.

ΚΡΑΤΗΣΑ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ -Β΄ * ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΕΦΕΡΗΣ: ΕΠΙΦΑΝΙΑ




Κράτησα τη ζωή μου, μαζί του, γυρεύοντας το νερό πού σ' αγγίζει
στάλες βαρειές πάνω στα πράσινα φύλλα, στο πρόσωπό σου,
μέσα στον άδειο κήπο, στάλες στην ακίνητη δεξαμενή,
βρίσκοντας έναν κύκνο νεκρό μέσα στα κάτασπρα φτερά του,
δέντρα ζωντανά και τα μάτια σου προσηλωμένα.

Ο δρόμος αυτός δεν τελειώνει, δεν έχει αλλαγή, όσο γυρεύεις
να θυμηθείς τα παιδικά σου χρόνια, εκείνους πού έφυγαν, εκείνους
πού χάθηκαν μέσα στον ύπνο• τους πελαγίσιους τάφους,
όσο ζητάς τα σώματα πού αγάπησες να σκύψουν
κάτω από τα σκληρά κλωνάρια τών πλατάνων εκεί
πού στάθηκε μια αχτίδα τού ήλιου γυμνωμένη
και σκίρτησε ένας σκύλος και φτεροκόπησε ή καρδιά σου,
ο δρόμος δεν έχει αλλαγή· κράτησα τη ζωή μου.

Το χιόνι και το νερό παγωμένο στα πατήματα των αλόγων.

21 Νοεμβρίου 2008

₪₪₪₪₪₪₪ ΑΠΟΛΛΩΝ ₪₪₪₪₪₪₪




Ο Φοίβος Απόλλων θα επιστρέψει... Αλλά το πιο οικείο μέρος για να επιστρέψει ένας Θεός του Φωτός είναι οι Καρδιές τών Ανθρώπων. Από εκεί θα αρχίσει η Επιστροφή του Απόλλωνος... όταν οι Καρδιές τών Ανθρώπων γεμίσουν Φώς!
Επιστροφή τού Απόλλωνος σημαίνει αποδοχή και εισροή του κοσμικού Διαϊόντος (Δια-Ιόν = αυτό που διαπερνά τα πάντα) στην περιοχή τής Καρδιάς... Σημαίνει άνοιγμα ψυχής στον Νοητό Ήλιο τής Δικαιοσύνης!

20 Νοεμβρίου 2008

Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΧΡΗΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΥΘΙΑΣ


Ο τελευταίος χρησμός της Πυθίας Νικάνδρας ήταν ο εξής:

ΕΣΤ' ΗΜΑΡ ΟΤΕ ΦΟΙΒΟΣ ΠΑΛΙΝ ΕΛΕΥΣΕΤΑΙ
ΚΑΙ ΕΣ ΑΕΙ ΕΣΕΤΑΙ!


Αυτόν τον Χρησμό, τον τελευταίο και μόνο αληθινό,
ως "φίλτρον τόλμης" στην καρδιά μας ας κρατήσουμε!
Κι αυτό που σήμερα φαίνεται άπιαστο και μακρινό,
θα έρθει μέρα που ως απτή πραγματικότητα θα ζήσουμε!



18 Νοεμβρίου 2008

ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ, ΩΡΑ ΣΟΥ ΚΑΛΗ! - FAREWELL, MY CHILD!



ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ, ΩΡΑ ΣΟΥ ΚΑΛΗ!

Ποίηση: Γεώργιος Βιζυηνός
Μουσική: Γιάννης Σπανός
Ερμηνεία: Γιάννης Πουλόπουλος


Φουρτούνιασεν η θάλασσα
και βουρκωθήκαν τα βουνά,
είναι βουβά τ' αηδόνια μας
και τα ουράνια σκοτεινά
κι η δόλια μου ματιά θολή,
παιδί μου, ώρα σου καλή!

Βουίζει το κεφάλι μου
σαν του χειμάρρου τη βοή,
ξηράθηκαν τα χείλη μου
και μου εκόπηκ' η πνοή
σ' αυτό το ύστερο φιλί,
παιδί μου, ώρα σου καλή!

Να σε παιδέψει ο πλάστης μου,
καταραμένη ξενιτιά,
μας παίρνεις τα παιδάκια μας
και μας αφήνεις στην φωτιά,
και πίνουμε τόση χολή
όταν τα λέμ' "ώρα καλή!".



FAREWELL, MY CHILD!


Lyrics: Georgios Vizyenos
Music: Yannis Spanos
Performance: Yannis Poulopoulos



Turbulent, stormy is the sea
and weeping are the mountains
speechless are now our nightingales
sky and heavens shadowy dark
muddy and pitiful my gaze,
good luck my child, farewell!

Dizziness crashing my head
like thunder from the torrent stream,
dried out like desert are my lips
and my breath has been cut short
in this the ultimate last kiss
good luck my child, farewell!

Be tried by my creator,
cursed place of alien foreign land,
our children dear you take from us
and lone you leave us in the blaze,
and so much bitter bile we sip
when we cry them "good luck, farewell!

16 Νοεμβρίου 2008

ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΘΗΣΕΑ * THESEUS' SONG




Ο Ανδρειωμένος.

Ερμηνεία: Μαίρη Δαλάκου
Στίχοι: Δημήτρης Χριστοδούλου
Μουσική: Γιάννης Μαρκόπουλος
Από το χορόδραμα με τίτλο: «Θησέας»

Έχει αντρειά όποιος πονά
τα βάσανα τού κόσμου.
Κυπαρισσιού έχει θωριά,
τη μυρωδιά του δυόσμου.

Όπου τον εύρει το κακό,
με αντρειά χτυπάει!
Χτυπάει να φύγει το κακό,
μα κάκια δεν κρατάει!

Θησέως τὸ μὲν πατρῷον γένος εἰς Ἐρεχθέα καὶ τοὺς πρώτους αὐτόχθονας ἀνήκει, τῷ δὲ μητρῴῳ Πελοπίδης ἦν. Πέλοψ γὰρ οὐ χρημάτων πλήθει μᾶλλον ἢ παίδων μέγιστον ἴσχυσε τῶν ἐν Πελοποννήσῳ βασιλέων, πολλὰς μὲν ἐκδόμενος θυγατέρας τοῖς ἀρίστοις, πολλοὺς δὲ ταῖς πόλεσιν υἱοὺς ἐγκατασπείρας ἄρχοντας· ὧν εἷς γενόμενος Πιτθεύς, ὁ Θησέως πάππος, πόλιν μὲν οὐ μεγάλην τὴν Τροιζηνίων ᾤκισε, δόξαν δὲ μάλιστα πάντων ὡς ἀνὴρ λόγιος ἐν τοῖς τότε καὶ σοφώτατος ἔσχεν. ἦν δὲ τῆς σοφίας ἐκείνης τοιαύτη τις, ὡς ἔοικεν, ἰδέα καὶ δύναμις, οἵᾳ χρησάμενος Ἡσίοδος εὐδοκίμει μάλιστα περὶ τὰς ἐν τοῖς Ἔργοις γνωμολογίας. καὶ μίαν γε τούτων ἐκείνην λέγουσι Πιτθέως εἶναι,
μισθὸς δ᾽ ἀνδρὶ φίλῳ εἰρημένος ἄρκιος ἔστω.
τοῦτο μὲν οὖν καὶ Ἀριστοτέλης ὁ φιλόσοφος εἴρηκεν, ὁ δ᾽ Εὐριπίδης, τὸν Ἱππόλυτον ἁγνοῦ Πιτθέως παίδευμα προσειπών, ἐμφαίνει τὴν περὶ τὸν Πιτθέα δόξαν.

(Πλουτάρχου, Βίος Θησέως)

15 Νοεμβρίου 2008

"ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ" ΤΟΥ ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΥ ΚΟΡΝΑΡΟΥ ΑΠΑΓΓΕΛΙΑ ΣΤΙΧΩΝ: ΜΑΝΟΣ ΚΑΤΡΑΚΗΣ



Ο "ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ" ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΟΣ ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΕΙ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΝΕΩΤΕΡΗ ΕΛΛΑΔΑ, ΜΕΣΩ ΜΙΑΣ ΗΡΩΙΚΗΣ - ΕΡΩΤΙΚΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΚΡΗΤΗΣ - ΑΘΗΝΑΣ.

O ποιητής του αφηγηματικού ποιήματος «Ερωτόκριτος» Βιτσέντζος Κορνάρος (1553 - 1614) ήταν Έλληνας από την Σητεία της Κρήτης. Θεωρείται ένας από τους κυριότερους εκπροσώπους της αναγεννησιακής λογοτεχνίας της Κρήτης.
Ο "Ερωτόκριτος" ανήκει στην κατηγορία των επικών ποιημάτων και θεωρείται ως ένα από τα αριστουργήματα της Ελληνικής Λογοτεχνίας. Τον τίτλο του τον έχει πάρει από τον Ερωτόκριτο, το κύριο πρόσωπο του έργου, το οποίο υποδηλώνει «αυτόν που έχει κριθεί από τον Έρωτα».

Ο «Ερωτόκριτος» είναι ένα επικό, αφηγηματικό ποίημα δέκα χιλιάδων δώδεκα (10.012) δεκαπεντασύλλαβων στίχων. Η γλώσσα του είναι το Κρητικό ιδίωμα, αλλά επεξεργασμένο έτσι ώστε να καταστεί εξαιρετικό λογοτεχνικό όργανο, και η στιχουργία στηρίζεται μεν στο δημοτικό τραγούδι, ταυτόχρονα όμως διαφοροποιείται αρκετά. Το έργο ήταν πολύ δημοφιλές και κυκλοφορούσε σε χειρόγραφα όλον τον 17ο αι. Η πρώτη έντυπη έκδοσή του έγινε στην Βενετία το 1713.
Η διάδοση του έπους υπήρξε τεράστια, σε όλες τις Περιοχές όπου ζούσε τότε ο Ελληνισμός. Ο Κοραής χαρακτηρίζει τον Κορνάρο «Όμηρο της λαϊκής φιλολογίας» και το έπος του λειτούργησε για τους νεώτερους ποιητές ως σημείο αναφοράς και αστείρευτη πηγή Ελληνικότητας.

14 Νοεμβρίου 2008

ΣΠΗΛΑΙΟ ΕΙΛΕΙΘΥΙΑΣ ΚΡΗΤΗΣ * EILEITHYIA CAVE CRETE




Ἡ Ειλειθυία ἤ Ἐλευθώ εἶναι ἡ Θεά πού εφορεύει στόν τοκετό κατά τον Όμηρο και Ἠσίοδο. Βοηθάει στήν ἀπελευθέρωση τῆς ἐγκύου καί εἶναι προστάτης τῶν ἐπιτόκων. Εἶναι κόρη τοῦ Δία καί τῆς Ἥρας και ἀδελφή τῆς Ἤβης, τοῦ Ἄρεως καί τοῦ Ἠφαίστου. Ἡ Θεά τῶν τοκετών λατρεύονταν πάρα πολύ στήν Κρήτη ὡς σύμβολο τῆς μητρότητας καί τῆς γονιμότητας. Τά ἱερά της βρίσκονταν κυρίως σέ σπήλαια. Στήν Κρήτη ἡ Θεά εἶχε πολλά ἱερά καί ἡ λατρεία της ἦταν ἰδιαίτερα διαδεδομένη.
Ἱερά λατρευτικά σπήλαια ὑπῆρχαν στήν Ἀμνισό, στήν Ὀλούντα, στό Δικτύνναιο και στην Ἴνατο (Τσούτσουρος). Ἡ κύρια ἔδρα τῆς Θεᾶς ἦταν ἡ ἀρχαία Λατώ.

Eileithyia or Eleftho is the Greek goddess of childbirth and midwifery. Daughter of Zeus and Hera, her cult was very widespread in Crete. She was a symbol of fertility and maternity and the divine helper of women in labour. Her sacred places were located in caves.

Πάμμαχον ή Παμμάχιον. Τα Ελληνόπουλα εκπαιδεύονται στις αρχαιοελληνικές πολεμικές τέχνες! / Μέρος 2



Pammachon or Pammachion. The ancient Greek martial art in modern action!

13 Νοεμβρίου 2008

Έγκλημα και ...τιμωρία στις αγορές





Κάθε ανάλυση ενός εγκλήματος πρέπει να ξεκινά από τα τρία βασικά ερωτήματα: Ποιος είχε τα μέσα, την ευκαιρία και το κίνητρο για να το διαπράξει.


Το κραχ στην αγορά κατοικίας, αυτό στην αγορά ενυπόθηκων δανείων και η κατάρρευση των τραπεζών, ήταν αδύνατο να συμβούν χωρίς τη σύμπραξη των ΗΠΑ, στην Αμερική και της Βρετανίας, στην Ευρώπη. Ήταν, επίσης, αδύνατο να συμβούν χωρίς τον ενορχηστρωτικό ρόλο της FED και της Τράπεζας της Αγγλίας αλλά στη συνέχεια και της ΕΚΤ. Όλοι οι παραπάνω είχαν τα μέσα και την ευκαιρία για να διαπράξουν το οικονομικό έγκλημα που συνεχίζουμε να βιώνουμε σήμερα. Αλλά πιο μπορεί να ήταν κίνητρό τους;

Η αναζήτηση της απάντησης ξεκινά λίγες δεκαετίας νωρίτερα, όταν το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο και η Παγκόσμια Τράπεζα ανέλαβαν να "σώσουν" το Μεξικό από την οικονομική κρίση την οποία είχε προκαλέσει η ανεξάντλητη ρευστότητα που είχαν διοχετεύσει οι διεθνείς τράπεζες στη χώρα, όταν το ΔΝΤ και η Παγκόσμια Τράπεζα ανέλαβαν να "βοηθήσουν" την Ιαπωνία από το χειρότερο οικονομικό κραχ στην ιστορία της (από το οποίο ακόμη δεν έχει συνέλθει) και όταν οι ίδιοι διεθνείς οργανισμοί ανέλαβαν να "σώσουν" τις ασιατικές τίγρεις που κατέρρευσαν (υπό την παρέμβαση του George Soros).

Πίσω από κάθε οικονομική κρίση από 1980 και μετά, βρίσκουμε το ΔΝΤ και την Παγκόσμια Τράπεζα να επιζητούν και να πετυχαίνουν να αναλάβουν το ρόλο του διεθνούς οικονομικού σωτήρα. Όμως, τα στοιχεία από την οικονομική εξέλιξη των χωρών που έλαβαν βοήθεια υπό τη μορφή δανείων από τους παραπάνω οργανισμούς και που υπάκουσαν στις υποδείξεις τους, δεν υποστηρίζουν καθόλου αυτό τον ρόλο.

Σήμερα, διαβάζουμε ότι "σε συντονισμένη δράση με άξονα το ΔΝΤ για την αντιμετώπιση της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης συμφώνησαν οι υπουργοί Οικονομικών των 20 βιομηχανικών χωρών και αναδυόμενων οικονομιών" κάτι το οποίο η Ελληνική Κοινότητα Τεχνικής Ανάλυσης προέβλεψε από τις αρχές του 2007, ως φυσική εξέλιξη της υποφώσκουσας, τότε, κλιμάκωσης της κρίσης, την οποία θα προσπαθούσε, όπως και τις προηγούμενες φορές, να εκμεταλλευτούν το ΔΝΤ και η Παγκόσμια Τράπεζα.

Τα τελευταία χρόνια, το ΔΝΤ είχε χάσει την εμπιστοσύνη της διεθνούς κοινότητας και οι περισσότερες χώρες εμφανίζονταν όλο και πιο απρόθυμες να συνάψουν σχέσεις μαζί του. Η Ρωσία ήταν ένα από τα θύματα που πλήρωσαν ακριβά το τίμημα της βοήθειας του Ταμείου και δεν είναι τυχαίο ότι σήμερα "εκπρόσωποι της Ρωσίας ανακοίνωσαν ότι θα υποστηρίξουν την αντίθετη θέση, για τον περιορισμό του ρόλου του ΔΝΤ" .

Παράλληλα με το ρόλο του ΔΝΤ και της Παγκόσμιας Τράπεζας, ενισχύθηκε ο ρόλος των Κεντρικών Τραπεζών, οι οποίες απέδειξαν ότι όσες τράπεζες έχουν καλή σχέση μαζί τους θα μπορούν να απολαμβάνουν αστείρευτο ... ρευστό, για πάντα, ακόμη και σε περίοδο κρίσεων. Απέδειξαν, ακόμη, ότι μπορούν να επιτρέπουν την ασυδοσία και την ατιμωρησία των πιστών σε αυτές τραπεζών αλλά και να εγγυώνται ένα κομμάτι από την πίτα των κερδών προ, κατά τη διάρκεια αλλά και μετά από περιόδους κρίσεων.

Τα κέρδη για τους "σωτήρες" της διεθνούς οικονομίας δεν τελειώνουν εδώ. Έχουμε μία πληθώρα στοιχείων που φανερώνουν ότι υπάρχουν δεκάδες λόγοι που κάνουν την τρέχουσα κρίση ένα σύγχρονο Ελ Ντοράντο για το έξυπνο χρήμα. Αναφέροντας ένα πολύ απλό, ο George Soros είναι ένας από τους ελάχιστους μάνατζερ hedge fund που κατέγραψαν κέρδη εκατοντάδων εκατομμυρίων ποντάροντας στην κατάρρευση της αγοράς ενυπόθηκων δανείων. Μόνο τα προσωπικά του κέρδη, το 2007, ήταν πάνω από 2 δις δολάρια (τα επίσημα τουλάχιστον). Είναι, όμως και ο βασικός υποστηρικτής της ιδέας για μεγαλύτερο και σημαντικότερο ρόλο του ΔΝΤ και της Παγκόσμιας Τράπεζας και ακόμη περισσότερο της ίδρυσης νέων ελεγκτικών μηχανισμών, οι οποίοι, βέβαια, θα ελέγχονται από τα γνωστά τραπεζικά λόμπι, παρέχοντάς τους ακόμη μεγαλύτερη εξουσία και δύναμη.

Πόσο, εφησυχασμό μπορεί να προκαλέσει, άραγε, το γεγονός ότι ο Soros είναι ένας εκ των βασικών χρηματοδοτών του νέου Προέδρου των ΗΠΑ, Μπάρακ Ομπάμα, ο οποίος, υποτίθεται, ότι θα φέρει τομές και ουσιαστικές αλλαγές στην οικονομία της χώρας του;

ΠΗΓΗ: ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ο ΣΕΛΗΝΙΑΚΟΣ "ΘΕΟΣ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ" ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ -ΓΙ' ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ- ΟΤΙ... ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΘΕΟ ΤΟΥ!

Εκτεταμένες ταραχές σημειώθηκαν σε τουλάχιστον εννέα πόλεις της Κολομβίας χθες Τετάρτη όταν έξαλλοι πολίτες απαίτησαν να τους δοθούν πίσω τα χρήματα που επένδυσαν, εξαπατώμενοι, σε διάφορες «πυραμίδες».

Σε ορισμένες από τις πόλεις όπου ξέσπασαν επεισόδια η αστυνομία έκανε χρήση δακρυγόνων και ροπάλων για να διαλύσει ομάδες εξοργισμένων πολιτών.

Τους τελευταίους μήνες στην Κολομβία εμφανίστηκαν και πολλαπλασιάστηκαν ταχύτατα -κι ακολούθως εξαφανίστηκαν- πολλές εταιρίες «επενδύσεων» και «δανεισμού» αμφίβολης αξιοπιστίας και βιωσιμότητας. Συγκέντρωσαν εκατομμύρια δολάρια από καταθέτες, υποσχόμενες επιτόκια της τάξης του 150%.

Οι κανονικές τραπεζικές καταθέσεις θεωρούνται ελάχιστα ελκυστικές στην Κολομβία, λόγω των χαμηλών καταθετικών επιτοκίων και των υψηλών χρεώσεων από μέρους των τραπεζών στις συναλλαγές.

Έξω από το κτίριο όπου στεγαζόταν μια «πυραμίδα» στη νοτιοδυτική επαρχία Κάουκα, οι ιδιοκτήτες της οποίας εξαφανίστηκαν απροσδόκητα, αναρτήθηκε μια ανακοίνωση με ειρωνικό όσο και προσβλητικό περιεχόμενο: «Αγαπητοί επενδυτές, σας ευχαριστούμε που μας εμπιστευθήκατε και καταθέσατε τα χρήματά σας. Τώρα, επειδή υπήρξατε ηλίθιοι και πιστέψατε στην οικονομική μαγεία, δουλέψτε για να κερδίσετε ξανά χρήματα».

Έξαλλοι καταθέτες επιτέθηκαν στο κτίριο, διέλυσαν τα γραφεία της εταιρίας και λεηλάτησαν τον εξοπλισμό της, αποσπώντας μεταξύ άλλων ηλεκτρονικούς υπολογιστές και έπιπλα. Αρκετοί από τους ανθρώπους που ενεπλάκησαν στα επεισόδια έφυγαν αιμόφυρτοι μετά από συγκρούσεις με την αστυνομία.

Ο πρόεδρος της χώρας Αλβαρο Ουρίμπε κάλεσε το Κογκρέσο να προωθήσει κατεπειγόντως νόμο που θα ποινικοποιεί τις απάτες του είδους...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

11 Νοεμβρίου 2008

Ει τω πλήθει πιστεύετε, ουδ' η πάσα Ελλάς αρκεί!


Ειπόντος τινός:
«Ω, Λεωνίδα, προς πολλούς μετ' ολίγων διακινδυνεύσων ούτως πάρει;»
Λεωνίδας έφη: «Ει μεν οίεσθέ με τωι πλήθει δειν πιστεύειν, ουδ' η πάσα Ελλάς αρκεί -βραχεία γαρ μοίρα του εκείνων πλήθους εστίν- ει δε ταις αρεταίς, και ούτος ο αριθμός ικανός


Όταν κάποιος του είπε:
«Με τόσους λίγους έρχεσαι, Λεωνίδα, να διακινδυνεύσεις απέναντι σε τόσους πολλούς;»
Ο Λεωνίδας είπε: «Αν πιστεύετε ότι πρέπει να βασιζόμαστε στο πλήθος, δεν αρκεί ούτε ολόκληρη η Ελλάδα -αφού αποτελεί μικρό μέρος σε σχέση με το πλήθος εκείνων. Αν όμως πιστεύετε ότι πρέπει να βασιζόμαστε στις αρετές του καθενός, τότε και ο αριθμός αυτός είναι ικανός


(Πλούταρχος, Λακωνικά Αποφθέγματα)

Ελ-λάς και Θά-λασ-σα.



Ελ-λάς και Θά-λασ-σα: Η ψυχή της Ελλάδας κρύβεται μέσα στη Θάλασσα! Όταν το Έθνος μας αποκόβεται από αυτήν και τους υδάτινους δρόμους της, μοιραία μαραζώνει.

10 Νοεμβρίου 2008

Έρρε, κακόν φίτυμα, διά σκότος!

Λάκαινα τὸν υἱὸν λιποτακτήσαντα ὡς ἀνάξιον τῆς πατρίδος ἀνεῖλεν, εἰποῦσα:

«Οὐκ ἐμὸν τὸ φίτυμα!»

Ἐφ´ ἧς τὸ ἐπίγραμμα τόδε·

« Ἔρρε κακὸν φίτυμα διὰ σκότος, οὗ διὰ μῖσος
Εὐρώτας δειλαῖς μηδ´ ἐλάφοισι ῥέοι.
Ἀχρεῖον σκυλάκευμα, κακὰ μερίς, ἔρρε ποθ´ Ἅιδαν,
ἔρρε· τὸ μὴ Σπάρτας ἄξιον οὐδ´ ἔτεκον.»


Λάκαινα που ο γιός της λιποτάκτησε, τον σκότωσε η ίδια ως ανάξιο τής Πατρίδος, λέγοντας:

"Δεν είναι δικό μου βλαστάρι!"

Γι' αυτήν γράφτηκε το εξής επίγραμμα:

"Χάσου, κακό βλάστημα, στο σκοτάδι, από μίσος γι' αυτό

ο Ευρώτας δεν ρέει ούτε για δειλά ελάφια.

Αχρείε σκύλε, κακό μέρισμα, εξαφανίσου στον Άδη,

χάσου. Τον μη άξιο για την Σπάρτη είναι σαν να μην τον γέννησα!"

(Πλούταρχος, Λακαινών Αποφθέγματα)


Υ.Γ. Ποιά σημερινή Ελληνίδα μάνα θα έκανε -όχι κάτι τέτοιο- αλλά κάτι ανάλογο για ένα παιδί της που θα αποδεικνυόταν ανάξιο και προδοτικό για την Ελλάδα;


9 Νοεμβρίου 2008

ΤΑ ΕΘΙΜΑ ΤΟΥ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ

Σαν παραμύθι ξετυλίγονται τα έθιμα, οι λαϊκές παραδόσεις, τα πανηγύρια, οι δουλειές των αγροτών μας, που σημαδεύουν τους μήνες του φθινοπώρου... Ένα πανηγύρι νοσταλγικό, που και ποιος δεν θα 'θελε να είχε ζήσει... Σήμερα είναι μια μακρινή ανάμνηση... Ελάχιστες είναι οι περιοχές της χώρας που κρατούν ακόμη τις παραδόσεις ζωντανές. Όλα βλέπεις έχουν... μηχανοποιηθεί...

Με το σημερινό ένθετο «Τα φθινοπωρινά» ολοκληρώνεται ο ετήσιος κύκλος της λαϊκής μας παράδοσης, όπως τη «ζωντανεύει» ο μεγάλος λαογράφος μας, ο κεφαλονίτης, καθηγητής Πανεπιστημίου, αείμνηστος Δημήτρης Λουκάτος, η προσφορά του οποίου είναι τεράστια. Στο προλόγισμά του, της έκδοσης του τέταρτου βιβλίου, των «Φθινοπωρινών», δίνει την πραγματική σημασία που έχουν τα έθιμα:

«Η προσοχή που δίνουμε στις μικρογιορτές του φθινοπώρου (μέσα στα εποχικά πλαίσια των αναγκών και των ελπίδων της γεωργίας και κτηνοτροφίας μας, ή και των άλλων επαγγελμάτων), οδηγεί σε μια οργανική αναπαράσταση της παραδοσιακής ελληνικής ζωής, που πρέπει να την αντικρίζουμε με αγάπη, το ίδιο όπως θα μαθαίναμε τα βιογραφικά των γονιών και των δασκάλων μας, ή και των συγγραφέων που μας επηρέασαν. Αξίζει να τα “ζούμε” όμως και να τα “ζωντανεύουμε”». Και πιο κάτω εκφράζει ο Δημήτρης Λουκάτος αυτό που από χρόνια έβλεπε με πίκρα να ’ρχεται, το γκρέμισμα της παράδοσής μας. Σημειώνει προφητικά:

«Ανησυχούμε σωστά για την καταστροφή γύρω μας του φυσικού ή και αρχιτεκτονικού περιβάλλοντος. Γιατί να μην ανησυχούμε παράλληλα και για το αυθαίρετο γκρέμισμα (κάποτε από άκριτη νεανική περιφρόνηση) της παραδοσιακής βιολογίας μας; Αυτή η αδιαφορία μας για όσα έστησαν, με στοχασμό και ιδρώτα, οι παλιότερες γενεές μάς στερεί τις χαρές τους ή ακόμα και το κέρδος της εμπειρίας τους. Οι γιορτές και οι ψυχαγωγίες των πατέρων μας ξεπρόβαλλαν “εν τόπω και καιρώ” για να τους ξεκουράζουν πραγματικά και να τους ανεφοδιάζουν με κέφι και δύναμη εργασίας. Φοβόμαστε σήμερα ότι οι αυθαίρετες “πολιτιστικές” επινοήσεις (έξω τόπου και χρόνου) φεστιβαλικών εορτασμών και διαφημίσεων, για λόγους ιδιαίτερα τουριστικούς και ανταγωνιστικούς, είναι μάλλον αργόσχολες».

Και δυστυχώς έτσι είναι. Χάσαμε το όμορφο παραμύθι με το πώς ζούσαν οι πατεράδες μας και οι παππούδες μας. Το πώς γλεντούσαν. Και κάποιοι σίγουρα θα διερωτηθούν, πότε ήταν πιο όμορφα, χθες ή σήμερα...

ΠΗΓΗ: ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ"

7 Νοεμβρίου 2008

Πάμμαχον ή Παμμάχιον. Τα Ελληνόπουλα εκπαιδεύονται στις αρχαιοελληνικές πολεμικές τέχνες!


Pammachon or Pammachion.
The ancient Greek martial art in modern action!

ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ: Νίκη στα Γαυγάμηλα, Πλώρη για την Περσία!



Ο Αλέξανδρος κέρδιζε τις μάχες κυρίως χάρη στην στρατηγική ανάπτυξη και αξιοποίηση των δυνάμεών του και όχι στην αριθμητική υπεροχή. Η μάχη στα Γαυγάμηλα ήταν η τρίτη κατά σειράν (μετά τις μάχες και νίκες στον Γρανικό και στην Ισσό), με την οποία σφράγισε την κυριαρχία τής Ασίας!

6 Νοεμβρίου 2008

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ, "ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΔΑΡΕΙΟΝ " *KEIMENO - NTOKOYMENTO ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΗ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ!


Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΑΡΕΙΟ, ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΙΣΣΟΥ.


ΑΡΧΑΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ:


Πρός ταύτα αντιγράφει Αλέξανδρος, και ξυμπέμπει τοις παρά Δαρείου ελθούσι Θέρσιππον, παραγγείλας την επιστολήν δούναι Δαρείω, αυτόν δε μη διαλέγεσθαι υπέρ μηδενός. Η δε επιστολή η Αλεξάνδρου έχει ώδε:


“Οι υμέτεροι πρόγονοι, ελθόντες εις Μακεδονίαν και εις την άλλην Ελλάδα, κακώς εποίησαν ημάς, ουδέν προηδικημένοι· εγώ δε των Ελλήνων ηγεμών κατασταθείς, και τιμωρήσασθαι βουλόμενος Πέρσας, διέβην ες την Ασίαν, υπαρξάντων υμών. Και γαρ Περινθίοις εβοηθήσατε, οι τον εμόν πατέρα ηδίκουν, και εις Θράκην, ης ημείς ήρχομεν, δύναμιν έπεμψεν Ώχος. Του δε πατρός αποθανόντος υπό των επιβουλευσάντων, ους ημείς συνετάξατε, ως αυτοί εν ταις επιστολαίς προς άπαντας εκομπάσατε, και ρσην αποκτείναντός σου μετά Βαγώου, και την αρχήν κατασχόντος ου δικαίως ουδέ κατά τον Περσών νόμον, αλλά αδικούντος Πέρσας, και υπέρ εμού προς τους Έλληνας γράμματα ουκ επιτήδεια διαπέμποντος, όπως προς με πολεμώσι, και χρήματα αποστέλλοντος προς Λακεδαιμονίους και άλλους τινάς των Ελλήνων, και των μεν άλλων πόλεων μηδεμιάς δεχομένης, Λακεδαιμονίων δε λαβόντων, και των παρά σού πεμφθέντων τους εμούς φίλους διαφθειράντων, και την ειρήνην, ην τοις Έλλησι κατεσκεύασα, διαλύειν επιχειρούντων, - εστράτευσα επί σέ, υπάρξαντος σού της έχθρας. Επεί δε μάχη νενίκηκα πρότερον μεν τους σούς στρατηγούς και σατράπας, νυν δε σε και την μετά σού δύναμιν, και την χώραν έχω, των θεών μοι δόντων, όσοι των μετά σού παραταξαμένων μη εν τη μάχη απέθανον, αλλά παρ’ εμέ κατέφυγον, τούτων επιμέλομαι και ουκ άκοντες παρ’ εμοί εισιν, αλλά αυτοί εκόντες ξυστρατεύονται μετ’ εμού. Ως ουν εμού της Ασίας απάσης κυρίου όντος, ήκε προς εμέ. Ει δε φοβή, μη ελθών πάθης τι εξ εμού άχαρι, πέμπε τινάς των φίλων τα πιστά ληψομένους. Ελθών δε προς με, την μητέρα και την γυναίκα και τους παίδας, και ει άλλο τι εθέλεις, αίτει και λάμβανε. Ό,τι γαρ αν πείθης εμέ, έσται σοι. Και του λοιπού, όταν πέμπεις παρ’ εμέ, ως προς βασιλέα της Ασίας πέμπε, μήδ’ εξ’ ίσου επίστελλε, αλλ’ ως κυρίω όντι πάντων των σών φράζε, ει του δέη· ει δέ μή, εγώ βουλεύσομαι περί σού ως αδικούντος. Ει δ’ αντιλέγεις περί της βασιλείας, υπομείνας έτι αγώνισαι περί αυτής, και μη φεύγε, ως εγώ επί σέ πορεύσομαι, ού αν ής.”



ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ:


Σε αυτά απάντησε με επιστολή ο Αλέξανδρος και έστειλε μαζί με αυτούς που ήρθαν εκ μέρους του Δαρείου, τον Θέρσιππο αφού τον διέταξε να εγχειρίσει την επιστολή στον Δαρείο, αυτός δε να μην κάνει λόγο για τίποτα· η δε επιστολή του Αλέξανδρου έλεγε τα εξής:


“Οι δικοί σας πρόγονοι αφού ήρθαν στη Μακεδονία και την άλλη Ελλάδα, προξένησαν κακά σε εμάς, ενώ δεν είχαν πάθει κανένα αδίκημα πρωτύτερα από εμάς. Εγώ δε αφού εκλέχτηκα αρχηγός των Ελλήνων και επειδή ήθελα να τιμωρήσω τους Πέρσες, πέρασα στην Ασία, επειδή εσείς πρώτοι κάνατε εχθρική αρχή. Διότι και τους Περινθίους βοηθήσατε, και στη Θράκη, την οποία εμείς εξουσιάζαμε, έστειλε στρατιωτική δύναμη ο Ώχος. Αφού δε φονεύθηκε ο πατέρας μου από τους συνωμότες που επιβουλεύονταν τη ζωή του, τους οποίους εσείς οργανώσατε, όπως εσείς οι ίδιοι διαδόσατε με κομπασμό με τις επιστολές, αφού εσύ με την βοήθεια του Βαγώα φόνευσες τον Άρση και κατέλαβες την βασιλεία κατά τρόπο άδικο και όχι σύμφωνα με τον περσικό νόμο. Αλλά ενώ αδικούσες τους Πέρσες και ενώ έστελνες εχθρικά γράμματα γιά εμένα στους Έλληνες παρακινώντας τους να με πολεμούν, και ενώ έστειλες χρήματα στους Λακεδαιμόνιους και προς μερικούς άλλους από τους Έλληνες, και ενώ καμμία από τις άλλες πόλεις δεν τα δέχτηκε, μόνο οι Λακεδαιμόνιοι τα έλαβαν, και ενώ αυτοί που εστάλησαν εκ μέρους σου διέφθειραν τους φίλους μου και επιχειρούσαν να διαλύσουν την ειρήνη την οποία δημιούργησα στους Έλληνες – εξεστράτευσα εναντίον σου, ενώ εσύ πρώτος έδωσες αφορμή στην έχθρα. Αφού δε πρώτα νίκησα στη μάχη τους στρατηγούς σου και τους διοικητές σου, τώρα δε εσένα και το στρατό που έχεις μαζί σου καί την χώρα σου κατέχω, αφού μου τα παραχώρησαν οι θεοί, -όσοι από αυτούς που πολέμησαν μαζί σου και δεν φονεύθηκαν, αλλά κατέφυγαν σε μένα, εγώ φροντίζω γι’ αυτούς, και αυτοί με τη θέλησή τους μένουν δίπλα μου και με τη θέλησή τους εκστρατεύουν μαζί με εμένα. Επειδή εγώ λοιπόν είμαι κύριος όλης της Ασίας, έλα σε εμένα· εάν όμως φοβάσαι, μήπως, αφού έρθεις πάθεις κανένα κακό από εμένα, στείλε μερικούς από τους φίλους σου να λάβουν ένορκες διαβεβαιώσεις. Όταν δε έρθεις σ’ εμένα, ζήτησε να λάβεις τη μητέρα, τη γυναίκα, τα παιδιά σου και ό,τι άλλο θέλεις. Διότι για ό,τι με πείσεις, αυτό θα λάβεις. Και στο μέλλον, όταν στέλνεις κάποιον σε εμένα, έχε υπόψη σου ότι τόν στέλνεις προς το βασιλέα της Ασίας, και ούτε να μου γράφεις σαν ίσος προς ίσο. Αλλά εάν χρειάζεσαι τίποτα, να μιλάς ως προς τον κύριο όλων των δικών σου· σε αντίθετη περίπτωση εγώ θ’ αποφασίσω γιά εσένα με την πεποίθηση ότι με αδικείς. Εάν μου αμφισβητείς την βασιλεία, αφού σταθείς, αγωνίσου ακόμη γι’ αυτήν και μην φεύγεις, διότι εγώ θα βαδίσω εναντίον σου οπουδήποτε κι αν είσαι.”


(Αρριανός, Αλεξάνδρου Ανάβασις, Βιβλ. Β΄)


5 Νοεμβρίου 2008

Ο ΠΟΛΕΜΙΣΤΗΣ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΤΟΥ ΟΠΛΑ



Βασικές Υπομνήσεις για τον Έλληνα Πολεμιστή τού Φωτός.
A video for the Greek Warriors of Light.

4 Νοεμβρίου 2008

Μαγνητικές πύλες που ανοιγοκλείνουν συνδέουν τη Γη με τον Ήλιο.



Κάθε οκτώ λεπτά, ένα φαινόμενο το οποίο οι περισσότεροι επιστήμονες δεν πίστευαν ότι συμβαίνει εκτυλίσσεται βίαια ψηλά στον ουρανό. Μια μαγνητική πύλη μήκους 150 εκατομμυρίων χιλιομέτρων ανοίγει ανάμεσα στον Ήλιο και τη Γη και αφήνει να περάσουν τόνοι ηλιακών σωματιδίων υψηλής ενέργειας.

Το φαινόμενο ονομάζεται 'συμβάν μεταβίβασης μαγνητικής ροής' (Flux Transfer Event - FTE), εξηγεί ο φυσικός Ντέιβιντ Σίμπεκ του Κέντρου Διαστημικής Πτήσης Goddard της NASA. «Πριν από δέκα χρόνια ήμουν σίγουρος ότι δεν υπάρχει, τώρα όμως τα πειστήρια είναι αδιάσειστα» δηλώνει.

Η ομάδα του Σίμπεκ ανέφερε την Κυριακή σε συνέδριο φυσικής πλάσματος στην Αλαμπάμα ότι τα FTE όχι μόνο συμβαίνουν αλλά είναι και δύο φορές συχνότερα από ό,τι υποψιάζονταν οι αστροφυσικοί.

Οι επιστήμονες γνώριζαν εδώ και καιρό ότι η Γη και ο Ήλιος πρέπει να συνδέονται με κάποιον τρόπο. Η μαγνητόσφαιρα της Γης (η μαγνητική 'φούσκα' που περιβάλλει τον πλανήτη μας) είναι γεμάτη με σωματίδια του ηλιακού ανέμου τα οποία διαπερνούν τις μαγνητικές «ασπίδες» της Γης. Εισέρχονται ακολουθώντας τις γραμμές του μαγνητικού πεδίου, οι οποίες μπορούν να ανιχνευθούν από την επιφάνεια του πλανήτη μας μέχρι πίσω στην ατμόσφαιρα του ήλιου.

Οι επιστήμονες πίστευαν ότι η σύνδεση Γης-Ήλιου ήταν μόνιμη, αλλά τώρα πια, σύμφωνα με τον Σίμπεκ, γίνεται αντιληπτό ότι η αλληλεπίδραση συχνά είναι σύντομη και πολύ δυναμική.

Ποιος όμως είναι ο μηχανισμός των FTE; Η πλευρά της Γης που βρίσκεται ανά πάσα στιγμή εκτεθειμένη στον ήλιο πιέζει το μαγνητικό της πεδίο πάνω στο μαγνητικό πεδίο του άστρου. Κάθε οκτώ περίπου λεπτά, τα δύο πεδία για λίγο χρόνο συγχωνεύονται ή «επανασυνδέονται», σχηματίζοντας ένα είδος πύλης μέσω της οποίας είναι δυνατή η ροή των σωματιδίων.

Η πύλη έχει τη μορφή ενός νοητού κύλινδρου με πλάτος περίπου όσο η Γη.

Τα τέσσερα διαστημικά σκάφη Cluster του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Διαστήματος (ESA) και τα πέντε σκάφη Themis της NASA έχουν πετάξει μέσα και γύρω από αυτούς τους κυλίνδρους, μετρώντας τις διαστάσεις τους και ανιχνεύοντας τη ροή των σωματιδίων που κυλάνε στο εσωτερικό τους.

Σύμφωνα με τις έρευνες, οι κυλινδρικές μαγνητικές πύλες τείνουν να σχηματίζονται πάνω από τον ισημερινό της Γης και μετά να μετακινούνται προς τους πόλους (στο Βόρειο Πόλο το Δεκέμβριο και στο Νότιο τον Ιούλιο).

ΠΗΓΗ: in.gr

Y.Γ. Οι "Ολυμπιάδες Ώρες" τών Αρχαίων, που "φρουρούν" τις "Πύλες τού Ηλίου" ή "Πύλες των Λεόντων", επιβεβαιώνονται και από την σημερινή χθόνια Επιστήμη. Διαφέρει απλώς ο τρόπος αντίληψης και η περιγραφή!

3 Νοεμβρίου 2008

Ο ΝΑΟΣ ΤΗΣ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ ΣΤΗΝ ΕΦΕΣΟ... ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΓΙΑ ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ!


The Temple of Artemis was built in the seventh century BC. But according to myth a madman set it on fire 400 years later. But as Christianity began to spread throughout Anatolia, a Christian ecclesiast outlawed the cult of Artemis in the fifth century. The temple was destroyed during the early period of Christianity in Anatolia. Artemis, one of the original Seven Wonders of the World, will be rebuilt in Selçuk in present day Turkey


The Temple of Artemis, or Artemision in Greek, recalled in both Greek and Byzantine anthologies for its magnificence, was once one of the Seven Wonders of the World. After decades of vandalism, religious conflict and decay it is finally to be rebuilt.

Erected at the expense of the Lydian king, Karun, at Ephesus (modern-day Turkey) in the seventh century B.C., the Temple of Artemis was dedicated to the goddess Artemis, or Artemis of Ephesus, the daughter of Zeus and twin sister of Apollo. She was the Hellenic goddess of forests, hills, virginity and fertility.

Artemis of Ephesus is often thought to be a cult of Cybele, the fertility goddess worshipped in Anatolia. Historians say that Cybele came to be known as Artemis over time.

According to Christian literature, the Virgin Mary succeeded Artemis in receiving the devotions of the people of Ephesus.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΕΛΛΗΝ ΠΟΛΕΜΙΣΤΗΣ

Ο Έλληνας, τέκνο του ΔευκΑλίωνος, μάχεται συνΕχώς!

2 Νοεμβρίου 2008

ΗΛΙΟΔΡΟΜΙΟΝ -ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2008


Κάθε Τρίτη, ώρες 7 - 10 μ.μ.

ΚΥΚΛΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ & ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

Συστηματική μελέτη της Ιστορίας επί τη βάσει των κειμένων και ιστορικών τεκμηρίων: Αρριανού «Αλεξάνδρου Ανάβασις», Βιβλία Ζ΄. Ο βίος και τα έργα του Αλεξάνδρου από την αρχή της βασιλείας του (336 π.χ.) μέχρι και τον θάνατό του στην Βαβυλώνα –σημερινό Ιράκ (323 π.χ.)

Συνεχίζεται από Σεπτέμβριο 2008.

Ως διδακτικό βιβλίο χρησιμοποιείται η επίτομη έκδοση του Παπύρου.

Εισηγητής Κύκλου: Ιαλυσσός.



Κάθε Τετάρτη, ώρες 7 - 10 μ.μ.

ΚΥΚΛΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ

Συστηματική και σε βάθος ανάλυση όλων των Πλατωνικών Έργων: Πλάτωνος «Νόμοι / Περί Νομοθεσίας, Πολιτικός», Βιβλία ΙΒ΄. Το λεγόμενο «κύκνειο άσμα» του θείου Πλάτωνος. Συνεχίζεται από Σεπτέμβριο 2008.

Ως διδακτικό βιβλίο χρησιμοποιείται η δίτομη έκδοση της Νομικής Βιβλιοθήκης.

Εισηγητής Κύκλου: Ιαλυσσός.



Κάθε Πέμπτη, ώρες 7 - 10 μ.μ.

ΚΥΚΛΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΩΣ

Σημαντικά και εν πολλοίς άγνωστα κείμενα της αρχαίας και νεώτερης Ελληνικής Γραμματείας: Φιλοστράτου, "Τα ες τον Τυανέα Απολλώνιον". Ο Βίος και τα Έργα τού Απολλωνίου Τυανέως, Βιβλία Θ΄ και οι σωζόμενες Επιστολές. Συνεχίζεται από Νοέμβριο 2007.

Ως διδακτικό βιβλίο χρησιμοποιείται η τρίτομη έκδοση του Κάκτου

Εισηγητής Κύκλου: Ιαλυσσός.


Πληροφορίες και Εγγραφές στην έδρα της Σχολής.

Δηλώστε έγκαιρα συμμετοχή στις αρχές κάθε Νέου Κύκλου.


ΗΛΙΟΔΡΟΜΙΟΝ -Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΗΛΙΑΚΟΣ ΔΡΟΜΟΣ


1 Νοεμβρίου 2008

Mikis Theodorakis: Zorbas Suite-Ballet




Even though he is one of the more famous contemporary composers of his era, Mikis Theodorakis's symphonic output is relatively unknown to the audiences. In an irony of history, his symphonic and operatic wok has remained hidden for years behind his personal reputation, his political activism and his songs. As parts of this output have come to the light in recent years, they have astonished discerning music lovers all over the world. As a composer, Theodorakis served music through a unique quality whose chief elements comprise an overwhelming wealth of melodic ideas, majestic rhythmic suppleness and freedom that even Stravinsky expressed admiration for the tetrachords of the then young composer. But, above all, it is the transformation of music into a deeply moral force that is characteristic of Theodorakis art; the emotions that it inspires create a powerful ennobling force of the type prescribed by the Romantic artistic ideal.

ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΝΤΟΥ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ... ΠΑΠΑΔOKΡATOYMENΟ "ΓΙΟΥΝΑΝΙΣΤΑΝ"!


"Hello from Philadelphia USA
do you see something familiar on this picture ??
my dream is to go one day to Neshiville Tenessee to see the Parthenon copy.
you see all around the world the try to reach and built like the ancient Hellenes but in our country only destruction!" (Makis Maurogiannis)

«ΔΕΥΚΑΛΙΩΝ» ΕΘΝΙΚΟΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΣ ΟΛΥΜΠΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ (Ε.Θ.Ο.Σ)

«ΔΕΥΚΑΛΙΩΝ»
ΕΘΝΙΚΟΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΣ ΟΛΥΜΠΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ (Ε.Θ.Ο.Σ)
ΕΔΡΑ: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.-Βασ.΄Ηρακλείου 28.-Τηλ.:6944.810701

ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΚΑΙ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2008

Ι.-Τετάρτη (Έρμοδίτη), ώραι: 19.00 & 21.00 μ.μ.

ΘΕΜΑΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΣ.
΄Επισταμένη μελέτη των πηγών της ΄Ελληνικής μας Ίστορίας επί τη
βάσει των κειμένων των έργων των Έλλήνων ίστορικών: Πλουτάρχου «Βίος
΄Αλεξάνδρου». Μελέτη του άρχαίου κειμένου και διαπραγμάτευσις περί του
βίου του Ήρωος του Μακεδονικού ΄Ελληνισμού ΄Αλεξάνδρου του Φιλίππου και
τού στρατιωτικού αύτού έργου, άπό της γεννήσεώς του (356 π.A.Τ.) είς
Πέλλαν τής Μακεδονίας μας μέχρι του θανάτου του(323 π. A.Τ.) είς
Βαβυλώνα της Μεσοποταμίας.
΄Ως διδακτικόν βιβλίον της σχετικής μελέτης χρησιμοποιείται η επίτομος
έκδοσις «Κάκτος».
..............................................................................................................................
ΙΙ.-Κυριακή(Ήλιοδίτη): Ώραι: 10.30 π.μ. & 13.00 μ.μ.

ΘΕΜΑΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ
΄Επισταμένη μελέτη των πηγών της ΄Ελληνικής μας Φιλοσοφικής Παραδόσεως,
άρχαίας και νεωτέρας. ΄Ανάλυσις θεμάτων του ΄Εθνικού Θρησκευτικού
΄Ολυμπικού μας Βίου, βάσει του έργου των Ποιητών, παλαιωτέρων και νεωτέρων.
΄Ως διδακτικόν βιβλίον των σχετικών μελετών χρησιμοποιούνται τά
«Aποσπάσματα» έκ του έργου του ΄Ηρακλείτου του ΄Εφεσσίου.
Είσηγητής : Βασίλειος Πελασγός Γούσιος.

"Iδιώτες" διεκδικούν μέρος του Λόφου Φιλοπάππου !

Δικαστικός επιμελητής επέδωσε εξώδικο δήλωση στο Θέατρο «Δόρα Στράτου» με την οποία εμφανίζονται ιδιοκτήτες έκτασης στο Λόφο Φιλοπάππου, αρχικά 70 στρεμμάτων με βάση συμβόλαιο του 1869.

Το ιστορικό Θέατρο «Δόρα Στράτου» δεν έχει βέβαια την ιδιοκτησία αλλά μόνο τη χρήση του χώρου από το 1964, μετά από παραχώρηση με εντολή του Κωνσταντίνου Καραμανλή. Τώρα το καλούν επί λέξει "να παύσει να διαταράσσει την κυριότητα και νομή μας επί του ακινήτου".

Εκεί δίνονται οι καθημερινές παραστάσεις του επαγγελματικού μουσικοχορευτικού συγκροτήματος του Θεάτρου όλο το καλοκαίρι, με 2000 αυθεντικές φορεσιές, που τις έχουν παρακολουθήσει 3 εκατομμύρια θεατές. Εκεί λειτουργεί η σχολή χορού το χειμώνα, με πάνω από 500 ενήλικες μαθητές. Εκεί έχουν χορέψει προσκαλεσμένα συγκροτήματα παραδοσιακού χορού από κάθε γωνιά της Ελλάδας και από όλες τις χώρες του κόσμου.

Παρακαλούμε όσους εκτιμούν το εθνικό έργο που προσφέρει αφιλοκερδώς από το 1953 το "Ζωντανό μουσείο του ελληνικού χορού", το προπύργιο της μουσικοχορευτικής μας παράδοσης, να εκφράσουν τη συμπαράστασή τους προς τα ΜΜΕ και προς τον Υπουργό Πολιτισμού κ. Μιχάλη Λιάπη.

καθηγ. Αλκης Ράφτης

Πρόεδρος του Θεάτρου "Δόρα Στράτου" www.grdance.org

Πρόεδρος του Διεθνούς Συμβουλίου Χορού της ΟΥΝΕΣΚΟ www.unesco.org/ngo/cid


Δημοσιεύσεις στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης :


Ελεύθερος Τύπος, 30/10/08

http://www.e-tipos.com/newsitem?id=58216

Καθημερινή, 31/10/2008

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_civ_2_28/10/2008_289953

Αυγή, 31/10/08

http://www.avgi.gr/NavigateActiongo.action?articleID=415235

Αυγή, 30/10/08

http://www.avgi.gr/NavigateActiongo.action?articleID=415118

Ριζοσπάστης, 30/10/08

http://www2.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=4787416&textCriteriaClause=%2B%CE%94%CE%9F%CE%A1%CE%91+%2B%CE%A3%CE%A4%CE%A1%CE%91%CE%A4%CE%9F%CE%A5

Εθνος, 31/10/08

http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=13098&subid=2&tag=8777&pubid=1800555

Ελευθεροτυπία, 30/10/2008

http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=15124496,22630800,36808464,44567696

skai.gr, 28/10/2008, 29/10/2008

http://www.skai.gr/master_story.php?id=98294

http://www.skai.gr/master_avod.php?id=98393

http://www.skai.gr/master_avod.php?id=98265

ΗΡΑ * ΕΡΩΣ * ΗΡΩΣ


ΗΡΑ [ΨΥΧΗ] = ΗΡΩΣ [ΨΥΧΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ-ΗΡΩΪΚΗ ΠΡΑΞΙΣ] = ΕΡΩΣ [ΠΤΕΡΩΤΟΣ ΚΟΣΜΙΚΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΣΜΟΣ - ΠΥΡ] = ΕΚΛΥΣΙΣ ΦΩΤΟΣ
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΟΙ 10 ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ 7 ΗΜΕΡΩΝ

Ειπόντος τινός:
«Ω, Λεωνίδα, προς πολλούς μετ' ολίγων διακινδυνεύσων ούτως πάρει;»
Λεωνίδας έφη: «Ει μεν οίεσθέ με τωι πλήθει δειν πιστεύειν, ουδ' η πάσα Ελλάς αρκεί -βραχεία γαρ μοίρα του εκείνων πλήθους εστίν- ει δε ταις αρεταίς, και ούτος ο αριθμός ικανός


Όταν κάποιος του είπε:
«Με τόσους λίγους έρχεσαι, Λεωνίδα, να διακινδυνεύσεις απέναντι σε τόσους πολλούς;»
Ο Λεωνίδας είπε: «Αν πιστεύετε ότι πρέπει να βασιζόμαστε στο πλήθος, δεν αρκεί ούτε ολόκληρη η Ελλάδα -αφού αποτελεί μικρό μέρος σε σχέση με το πλήθος εκείνων. Αν όμως πιστεύετε ότι πρέπει να βασιζόμαστε στις αρετές του καθενός, τότε και ο αριθμός αυτός είναι ικανός


(Πλούταρχος, Λακωνικά Αποφθέγματα)

Μανθάνειν ἐν μὲν τῷ Οὐρανῷ τὸ ὁρᾶν, ἐν δὲ τῇ Γῇ τὸ ἀναμιμνήσκεσθαι.

Μακάριος ὁ διὰ τῶν Μυστηρίων διελθών, οὗτος γιγνώσκει τῆς ζωῆς τὴν ἀρχὴν καὶ τὸν σκοπόν!

Ὄλβιος ὅστις ἰδὼν κεῖνα εἶσ’ ὑπὸ χθόνα· οἶδε μὲν βίου τελευτάν, οἶδεν δὲ διόσδοτον ἀρχάν!


Πίνδαρος, Ποιητὴς τῶν Ἱερῶν Ἀγώνων τοῦ Ἑλληνισμοῦ καὶ Προφήτης τοῦ Ἀπόλλωνος ἐν Δελφοῖς.



Και τί να πω αύριο στον Ήλιο;

«Σήκω, σαΐτεψε το φίδι, πώχει αφήκει

η παλιά φιδομάνα και που τώρα

πάλι τη γην ολόγυρα γυρεύει

στις δίπλες του σφιχτά για να τυλίξει»;

«Ξύπνα», να πω, «Τιτάνα Εσύ, και πάλι,

κυκλόφερε τα θεία πατήματά Σου,

τα θεία Σου τα σκιρτήματα τριγύρω

στο φοβερό ερπετό που ξαναζώνει

τη γη κι ο οσκρός* του αρχίνισε να τρέχει

στις θείες πηγές Σου, φαρμακώνοντάς τις»;


«Ο διθύραμβος του Ρόδου», Άγγελος Σικελιανός


* οσκρός = κεντρί, δηλητήριο
Ο Έλληνας, τέκνο του ΔευκΑλίωνος, μάχεται συνΕχώς!