Τὸ γὰρ Βέβαιον καὶ Πιστὸν καὶ Ὑγιές, τοῦτο ἐγώ φημι εἶναι τὴν ἀληθινὴν Φιλοσοφίαν... Αυτό που έχει Βεβαιότητα, Αξιοπιστία και Υγίεια, αυτό λέω εγώ ότι είναι η αληθινή Φιλοσοφία... ~ΠΛΑΤΩΝ - Δεκάτη Επιστολή~
8 Ιουνίου 2008
ΕΛΛΑΣ - ΓΡΑΙΚΙΑ -ΠΕΛΑΣΓΙΑ ΚΑΙ ΙΩΝΙΑ: HELLAS - GREECE -YUNANISTAN. ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΣΥΝΤΟΜΙΑ ΚΑΙ ΣΑΦΗΝΕΙΑ:
ΕΛΛΑΣ, HELLAS, HELADE, ΚΛΠ. ΩΣ (Α)ΔΕΛΦΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ -ΜΕ ΣΠΟΝΔΥΛΙΚΗ ΣΤΗΛΗ ΤΗΝ ΟΡΟΣΕΙΡΑ ΤΗΣ ΠΙΝΔΟΥ ΑΠΟ ΒΟΡΡΑ ΠΡΟΣ ΝΟΤΟΝ...
ΓΡΑΙΚΙΑ GREECE GRECIA ΚΛΠ. ΩΣ ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ, ΙΟΝΙΟ, MAGNA GRECIA ΚΑΙ ΠΕΡΑΝ...
ΠΕΛΑΣΓΙΑ ΚΑΙ ΙΩΝΙΑ YUNAN YUNANISTAN ΚΛΠ. ΩΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ, ΑΙΓΑΙΟ, ΙΩΝΙΑ, ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΑΝ...
ΒΑΘΥΤΕΡΑ:
ΕΛΛΑΣ - ΕΛΛΗΝΕΣ = ΑΙΤΙΟΤΗΣ, ΚΑΤΑΓΩΓΗ
ΓΡΑΙΚΙΑ - ΓΡΑΙΚΟΙ = ΧΡΟΝΟΣ, ΠΑΛΑΙΟΤΗΣ
ΠΕΛΑΣΓΙΑ - ΠΕΛΑΣΓΟΙ = ΧΩΡΟΣ, ΕΠΕΚΤΑΣΙΣ
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:
ΤΩΡΑ, ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ, ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΔΥΤΙΚΟΙ - ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ "GRECIA", "GREECE", ΚΛΠ. -ΔΙΟΤΙ ΕΤΣΙ ΑΠΟΔΙΔΟΥΝ ΣΤΗΝ ΔΙΑΛΕΚΤΟ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΙΑ "ΓΡΑΙΚΙΑ"... ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ - ΤΟΥΡΚΟΙ ΚΛΠ. ΑΠΟΚΑΛΟΥΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ "YUNAN", "YUNANISTAN", ΚΛΠ. -ΔΙΟΤΙ ΕΤΣΙ ΑΠΟΔΙΔΟΥΝ ΣΤΗΝ ΔΙΑΛΕΚΤΟ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΙΑ "ΙΩΝΙΑ"...
ΕΛΛΑΣ = Η ΕΝΙΑΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΗ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ. ΔΗΛΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΙΤΙΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ (ΠΕΛΑΣΓΙΑ) ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ (ΓΡΑΙΚΙΑ) ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΙ "ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΤΥΠΩΤΙΝ" ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ.
ΑΝΤΙΣΤΑΘΗΤΕ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΛΟ ΨΥΧΟ-ΝΟΗΤΙΚΟ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΜΟ ΠΟΥ ΣΤΟΧΟ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΣΥΓΧΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΟΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ!
ΙΑΛΥΣΣΟΣ
ΟΙ 10 ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ 7 ΗΜΕΡΩΝ
-
Δίκη καταλήψεται ψευδῶν τέκτονας καὶ μάρτυρας. Ἡ Δίκη θὰ ἁδράξει αὐτοὺς ποὺ κατασκευάζουν ψεύδη καὶ αὐτοὺς ποὺ μαρτυροῦν ψεύδη. ~~~~~~~~~~~~...
-
Ἄγει δὲ πρὸς φῶς τὴν ἀλήθειαν χρόνος. Ο χρόνος φέρνει στο φως την αλήθεια! Μένανδρος, Γνῶμαι Μονόστιχοι ...
-
Ἀγχιβασίην* (μέτρει)! Βάδιζε πλησίον των θεϊκών νόμων! (Ηράκλειτος, απόσπ. 122) * Ἀγχιβασίη (Ἰων.) - Ἀγχιβασία (Δωρ.) - εκ του άγχι...
-
αὐτὰρ ἐγὼ ποτὶ μακρὸν ἐρινεὸν ὑψόσ' ἀερθείς, τῷ προσφὺς ἐχόμην ὡς νυκτερίς · οὐδέ πῃ εἶχον οὔτε στηρίξαι ποσὶν ἔ...
-
Ἄριστος τρόπος τοῦ ἀμύνεσθαι τὸ μὴ ἐξομοιοῦσθαι! Ο καλύτερος τρόπος να αμύνεσαι, είναι να μην εξομοιώνεσαι με τον αντίπαλό σου! (Μάρκ...
-
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ: 1700 ΧΡΟΝΙΑ ΕΞΟΡΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΛΛΟΥΣ Ενότητες ομιλίας: -Ορισμός του Αγάλματος. -Διάκριση από παρεμφερείς έννοι...
-
Τῶν ὄντων τὰ μέν ἐστιν ἐφ' ἡμῖν , τὰ δὲ οὐκ ἐφ' ἡμῖν . Ἐφ' ἡμῖν μὲν ὑπόληψις , ὁρμή , ὄρεξις , ἔκκλισις καὶ ἑνὶ λόγῳ...
-
«Πόρρω γὰρ ἡδονῆς ἵδρυται καὶ λύπης τὸ θεῖον, ἀνθρώπῳ δέ, ὅτι τὰ πολλὰ βλάβην ἡδονὴ καὶ λύπη γεννᾷ, δυσμάθειαν καὶ λήθην καὶ ἀφρο...
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΣ ΜΑΡΞΙΣΜΟΣ - CULTURAL MARXISM Προϊόντος δὲ τοῦ χρόνου καὶ λήθης ἐγγιγνομένης ἐν αὐτῷ μᾶλλον καὶ δυναστεύει τὸ τῆς ...
-
Δείδια μυθοτόκον πλέον Ἑλλάδα, μή τις Ἀχαιῶν ὑέτιον Τυφῶνα καὶ ὑψιμέδοντα καλέσσῃ ἢ ὕπατον , χραίνων ἐμὸν οὔνομα! Μα πιο ...
«Ω, Λεωνίδα, προς πολλούς μετ' ολίγων διακινδυνεύσων ούτως πάρει;»
Λεωνίδας έφη: «Ει μεν οίεσθέ με τωι πλήθει δειν πιστεύειν, ουδ' η πάσα Ελλάς αρκεί -βραχεία γαρ μοίρα του εκείνων πλήθους εστίν- ει δε ταις αρεταίς, και ούτος ο αριθμός ικανός!»
Όταν κάποιος του είπε:
«Με τόσους λίγους έρχεσαι, Λεωνίδα, να διακινδυνεύσεις απέναντι σε τόσους πολλούς;»
Ο Λεωνίδας είπε: «Αν πιστεύετε ότι πρέπει να βασιζόμαστε στο πλήθος, δεν αρκεί ούτε ολόκληρη η Ελλάδα -αφού αποτελεί μικρό μέρος σε σχέση με το πλήθος εκείνων. Αν όμως πιστεύετε ότι πρέπει να βασιζόμαστε στις αρετές του καθενός, τότε και ο αριθμός αυτός είναι ικανός!»
(Πλούταρχος, Λακωνικά Αποφθέγματα)
Μανθάνειν ἐν μὲν τῷ Οὐρανῷ τὸ ὁρᾶν, ἐν δὲ τῇ Γῇ τὸ ἀναμιμνήσκεσθαι.
Μακάριος ὁ διὰ τῶν Μυστηρίων διελθών, οὗτος γιγνώσκει τῆς ζωῆς τὴν ἀρχὴν καὶ τὸν σκοπόν!
Ὄλβιος ὅστις ἰδὼν κεῖνα εἶσ’ ὑπὸ χθόνα· οἶδε μὲν βίου τελευτάν, οἶδεν δὲ διόσδοτον ἀρχάν!
Πίνδαρος, Ποιητὴς τῶν Ἱερῶν Ἀγώνων τοῦ Ἑλληνισμοῦ καὶ Προφήτης τοῦ Ἀπόλλωνος ἐν Δελφοῖς.
Και τί να πω αύριο στον Ήλιο;
«Σήκω,
η παλιά φιδομάνα και που τώρα
πάλι τη γην ολόγυρα γυρεύει
στις δίπλες του σφιχτά για να τυλίξει»;
«Ξύπνα», να πω, «Τιτάνα Εσύ, και πάλι,
κυκλόφερε τα θεία πατήματά Σου,
τα θεία Σου τα σκιρτήματα τριγύρω
στο φοβερό ερπετό που ξαναζώνει
τη γη κι ο οσκρός* του αρχίνισε να τρέχει
στις θείες πηγές Σου, φαρμακώνοντάς τις»;
«Ο διθύραμβος του Ρόδου», Άγγελος Σικελιανός