«Η εμφάνιση του Θεού στους Ανθρώπους»
 «Απολλώνιος ο εκ Τυάνων, ουκέτι φιλόσοφος, αλλ΄ ήν τι Θεών τε και ανθρώπου μέσον. Την γαρ Πυθαγόρειον φιλοσοφίαν ζηλώσας, πολύ το θειότερον και ενεργόν κατ΄ αυτήν επεδείξατο. Αλλά το μεν ες τούτον ο Λήμνιος επετέλεσε Φιλόστρατος, Βίον επιγράψας Απολλωνίου τα βιβλία, δέον Επιδημίαν ες ανθρώπους θεού καλείν.»
«Απολλώνιος ο εκ Τυάνων, ουκέτι φιλόσοφος, αλλ΄ ήν τι Θεών τε και ανθρώπου μέσον. Την γαρ Πυθαγόρειον φιλοσοφίαν ζηλώσας, πολύ το θειότερον και ενεργόν κατ΄ αυτήν επεδείξατο. Αλλά το μεν ες τούτον ο Λήμνιος επετέλεσε Φιλόστρατος, Βίον επιγράψας Απολλωνίου τα βιβλία, δέον Επιδημίαν ες ανθρώπους θεού καλείν.» 
Ο Απολώνιος ο Τυανεύς δεν ήταν απλώς φιλόσοφος, αλλά κάτι μεταξύ Θεών και ανθρώπου. Ακολούθησε με ζήλο την Πυθαγόρειο Φιλοσοφία και ανέδειξε ό,τι πιο θείο και ενεργό έκρυβε αυτή εντός της. Γι΄ αυτόν συνέγραψε ολοκληρωμένα ο Φιλόστρατος ο Λήμνιος, επιγράφοντας απλώς τα βιβλία του «Βίος Απολλωνίου», ενώ έπρεπε να τα ονομάσει «Η εμφάνιση του θεού στους ανθρώπους».
Ευνάπιος, Βίοι Φιλοσόφων και Σοφιστών.
 
 
 
 
          
      
 
 
ΟΙ 10 ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ 7 ΗΜΕΡΩΝ
- 
Δίκη καταλήψεται ψευδῶν τέκτονας καὶ μάρτυρας. Ἡ Δίκη θὰ ἁδράξει αὐτοὺς ποὺ κατασκευάζουν ψεύδη καὶ αὐτοὺς ποὺ μαρτυροῦν ψεύδη. ~~~~~~~~~~~~... 
 
- 
       «Ο Λεωνίδας στάθηκε πάλι μπροστά στους συγκεντρωμένους άντρες… Θα μπορούσε να πει κανείς ότι η διάθεση του Σπαρτιάτη βασιλιά ήταν μάλ... 
 
- 
            Ὁ  Χρόνος ὡς πρὸς μὲν τὸ «Τώρα» εἶναι πεπερασμένος, ὡς πρὸς δὲ τὰ μέρη του, ποὺ ὑπάρχουν διττῶς (δηλ. τὸ Παρελθὸν καὶ τὸ Μέλλον)... 
 
- 
  Εὖ δ' ἴστε, ὦ Ἀθηναῖοι, ὅτι πλεῖστον διαφέρει φήμη καὶ συκοφαντία. Φήμη μὲν γὰρ οὐ κοινωνεῖ διαβολῇ, διαβολὴ δὲ ἀδελφόν ἐστι συκοφαντί... 
 
- 
      Αμφιπρόσωπη Ερμαϊκή Στήλη. Γενειοφόρος και Αγένειος Ερμής... Το Πέρασμα από την μια κατάσταση στην άλλη...   
 
- 
                 Cursum perficio.  Verbum sapienti:  Quo plus habent,  eo plus cupiunt.  Post nubila, Phoebus.  Iternum .     Πλο ῦς ἐτελειώ... 
 
- 
( Φωτο. Ιαλυσσός -Δεκ. 2008 ) 
 
- 
    ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ:     1700 ΧΡΟΝΙΑ ΕΞΟΡΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΛΛΟΥΣ   Ενότητες ομιλίας:   -Ορισμός του Αγάλματος.   -Διάκριση από παρεμφερείς έννοι... 
 
- 
 Ὁ κόσμος σκηνή, ὁ βίος πάροδος •  ἦλθες, εἶδες, ἀπῆλθες.   Ο κόσμος είναι θεατρική σκηνή και ο βίος πέρασμα από αυτήν •  ήρθες, είδες και α... 
 
- 
      ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΣ ΜΑΡΞΙΣΜΟΣ - CULTURAL MARXISM         Προϊόντος δὲ τοῦ χρόνου καὶ λήθης ἐγγιγνομένης ἐν αὐτῷ μᾶλλον καὶ δυναστεύει τὸ τῆς ... 
 
 
 
Ειπόντος τινός:
«Ω, Λεωνίδα, προς πολλούς μετ'  ολίγων διακινδυνεύσων ούτως πάρει;»
Λεωνίδας έφη: «Ει μεν οίεσθέ με τωι πλήθει δειν πιστεύειν, ουδ' η πάσα Ελλάς αρκεί -βραχεία γαρ μοίρα του εκείνων πλήθους εστίν- ει δε ταις αρεταίς, και ούτος ο αριθμός ικανός!»
Όταν κάποιος του είπε:
«Με τόσους λίγους έρχεσαι, Λεωνίδα, να διακινδυνεύσεις απέναντι σε τόσους πολλούς;»
Ο Λεωνίδας είπε: «Αν πιστεύετε ότι πρέπει να βασιζόμαστε στο πλήθος, δεν αρκεί ούτε ολόκληρη η Ελλάδα -αφού αποτελεί μικρό μέρος σε σχέση με το πλήθος εκείνων. Αν όμως πιστεύετε ότι πρέπει να βασιζόμαστε στις αρετές του καθενός, τότε και ο αριθμός αυτός είναι ικανός!»
(Πλούταρχος, Λακωνικά Αποφθέγματα)
 
  Μανθάνειν ἐν μὲν τῷ Οὐρανῷ τὸ ὁρᾶν, ἐν δὲ τῇ Γῇ τὸ ἀναμιμνήσκεσθαι.
Μακάριος ὁ διὰ τῶν Μυστηρίων διελθών, οὗτος γιγνώσκει τῆς ζωῆς τὴν ἀρχὴν καὶ τὸν σκοπόν!
Ὄλβιος ὅστις ἰδὼν κεῖνα εἶσ’ ὑπὸ χθόνα· οἶδε μὲν βίου τελευτάν, οἶδεν δὲ διόσδοτον ἀρχάν!
   
  
Πίνδαρος, Ποιητὴς τῶν Ἱερῶν Ἀγώνων τοῦ Ἑλληνισμοῦ καὶ Προφήτης τοῦ Ἀπόλλωνος ἐν Δελφοῖς.
  
 
 
Και τί να πω αύριο στον Ήλιο;
  
«Σήκω, σαΐτεψε το φίδι, πώχει αφήκει 
  
η παλιά φιδομάνα και που τώρα 
  
πάλι τη γην ολόγυρα γυρεύει 
  
στις δίπλες του σφιχτά για να τυλίξει»; 
  
«Ξύπνα», να πω, «Τιτάνα Εσύ, και πάλι, 
  
κυκλόφερε τα θεία πατήματά Σου, 
  
τα θεία Σου τα σκιρτήματα τριγύρω 
  
στο φοβερό ερπετό που ξαναζώνει 
  
τη γη κι ο οσκρός* του αρχίνισε να τρέχει 
  
στις θείες πηγές Σου, φαρμακώνοντάς τις»;
  
«Ο διθύραμβος του Ρόδου», Άγγελος Σικελιανός
                                                              * οσκρός = κεντρί, δηλητήριο 
 
 
 Ο Έλληνας, τέκνο του ΔευκΑλίωνος, μάχεται συνΕχώς!
Ο Έλληνας, τέκνο του ΔευκΑλίωνος, μάχεται συνΕχώς!