ΙΑΠΩΝΙΑ: ΧΡΕΟΣ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΦΑΝΤΑΣΙΑ!
Τελικά, γίνεται να αυξηθεί και άλλο...
Ο λόγος για το δημόσιο χρέος της Ιαπωνίας, το οποίο έσπασε ένα ακόμα ρεκόρ.
Ξεπέρασε τα 1.000 τρισεκατομμύρια γεν (έφτασε τα 1017,9 τρισεκατομμύρια γεν), ποσό που ισούται με περίπου 7,3 τρισεκατομμύρια ευρώ.
Τα στοιχεία δόθηκαν στη δημοσιότητα από το ιαπωνικό υπουργείο Οικονομικών και αφορούν το τέλος του 2013.
Με το μέγεθος του χρέους να ξεπερνά το 200% του ΑΕΠ (που βρίσκεται στα 475 τρισεκατομμύρια γεν), αναλυτές ανά τον κόσμο έχουν αρχίσει να προειδοποιούν για τη βιωσιμότητα του ιαπωνικού χρέους.
Η κυβέρνηση του Σίνζο Άμπε βρίσκεται μεταξύ σφύρας και άκμονος, καθώς προσπαθεί, με γενναίες ενέσεις ρευστότητας, να βγάλει την Ιαπωνία από τη στασιμότητα και τον χαμηλό πληθωρισμό.
Όμως, το ασφαλές καταφύγιο της ιαπωνικής οικονομίας, δηλαδή οι αποταμιεύσεις των πολιτών της, συρρικνώνονται, γεγονός που την αφήνει έκθετη σε ενδεχόμενες κρίσεις χρέους, ανάλογες με αυτές που υπέφερε η Ευρωζώνη.
ΠΗΓΗ
ΑΦΕΛΕΣ ΕΡΩΤΗΜΑ: ΤΕΛΙΚΑ, ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΧΡΩΣΤΑΝΕ ΟΛΟΙ; ΑΝ Η ΙΑΠΩΝΙΑ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΧΡΕΟΣ (!!), ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΟΠΟΥ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟ "ΚΑΡΟΣΙ", ΔΗΛΑΔΗ, ΑΠΟ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (!!) -Karōshi (過労死), which
can be translated literally from Japanese as "death from overwork",
is occupational sudden death, ΤΟΤΕ, ΕΥΛΟΓΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΑΝΟΥΜΕ ΟΤΙ, Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ "ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ" ΜΙΑΣ ΧΩΡΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ "ΕΡΓΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ" Ή "ΟΚΝΗΡΙΑΣ" (ΤΕΜΠΕΛΙΑΣ) ΕΝΟΣ ΛΑΟΥ... ΑΝΑΓΕΤΑΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΑΦΑΝΕΣΤΕΡΕΣ ΑΙΤΙΕΣ...
ΟΙ 10 ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ 7 ΗΜΕΡΩΝ
-
Εὖ δ' ἴστε, ὦ Ἀθηναῖοι, ὅτι πλεῖστον διαφέρει φήμη καὶ συκοφαντία. Φήμη μὲν γὰρ οὐ κοινωνεῖ διαβολῇ, διαβολὴ δὲ ἀδελφόν ἐστι συκοφαντί...
-
Τῶν ὄντων τὰ μέν ἐστιν ἐφ' ἡμῖν , τὰ δὲ οὐκ ἐφ' ἡμῖν . Ἐφ' ἡμῖν μὲν ὑπόληψις , ὁρμή , ὄρεξις , ἔκκλισις καὶ ἑνὶ λόγῳ...
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΣ ΜΑΡΞΙΣΜΟΣ - CULTURAL MARXISM Προϊόντος δὲ τοῦ χρόνου καὶ λήθης ἐγγιγνομένης ἐν αὐτῷ μᾶλλον καὶ δυναστεύει τὸ τῆς ...
-
Αμφιπρόσωπη Ερμαϊκή Στήλη. Γενειοφόρος και Αγένειος Ερμής... Το Πέρασμα από την μια κατάσταση στην άλλη...
-
Νομίζω δὲ δύο τὰ ἐναντιώτατα εὐβουλίᾳ εἶναι, τάχος τε καὶ ὀργήν, ὧν τὸ μὲν μετὰ ἀνοίας φιλεῖ γίγνεσθαι, τὸ δὲ μετὰ ἀπαιδευσίας καὶ βραχύτη...
-
Ἀνδρὶ σοφῶι πᾶσα γῆ βατή • ψυχῆς γὰρ ἀγαθῆς, πατρὶς ὁ ξύμπας κόσμος. Για τον σοφό άνθρωπο κάθε γη είναι βατή • διότι για την αγαθή ψυχή...
-
Ἄριστος τρόπος τοῦ ἀμύνεσθαι τὸ μὴ ἐξομοιοῦσθαι! Ο καλύτερος τρόπος να αμύνεσαι, είναι να μην εξομοιώνεσαι με τον αντίπαλό σου! (Μάρκ...
-
Ἡ ρ ά κλειτος ἔ λεγε τ ὴ ν ο ἴ ησιν προκοπ ῆ ς ἐ γκοπ ὴ ν. Ο Ηράκλειτος έλεγε πως η οίηση είναι ανακοπή τής προκοπής! / Η έπαρση ανακόπτει...
-
Cursum perficio. Verbum sapienti: Quo plus habent, eo plus cupiunt. Post nubila, Phoebus. Iternum . Πλο ῦς ἐτελειώ...
-
Θεοῦ διδόντος , οὐδὲν ἰσχύει φθόνος καὶ μὴ διδόντος, οὐδὲν ἰσχύει κόπος! ( ΑρχαιοΕλληνική Πα...
Ειπόντος τινός:
«Ω, Λεωνίδα, προς πολλούς μετ' ολίγων διακινδυνεύσων ούτως πάρει;»
Λεωνίδας έφη: «Ει μεν οίεσθέ με τωι πλήθει δειν πιστεύειν, ουδ' η πάσα Ελλάς αρκεί -βραχεία γαρ μοίρα του εκείνων πλήθους εστίν- ει δε ταις αρεταίς, και ούτος ο αριθμός ικανός!»
Όταν κάποιος του είπε:
«Με τόσους λίγους έρχεσαι, Λεωνίδα, να διακινδυνεύσεις απέναντι σε τόσους πολλούς;»
Ο Λεωνίδας είπε: «Αν πιστεύετε ότι πρέπει να βασιζόμαστε στο πλήθος, δεν αρκεί ούτε ολόκληρη η Ελλάδα -αφού αποτελεί μικρό μέρος σε σχέση με το πλήθος εκείνων. Αν όμως πιστεύετε ότι πρέπει να βασιζόμαστε στις αρετές του καθενός, τότε και ο αριθμός αυτός είναι ικανός!»
(Πλούταρχος, Λακωνικά Αποφθέγματα)
Μανθάνειν ἐν μὲν τῷ Οὐρανῷ τὸ ὁρᾶν, ἐν δὲ τῇ Γῇ τὸ ἀναμιμνήσκεσθαι.
Μακάριος ὁ διὰ τῶν Μυστηρίων διελθών, οὗτος γιγνώσκει τῆς ζωῆς τὴν ἀρχὴν καὶ τὸν σκοπόν!
Ὄλβιος ὅστις ἰδὼν κεῖνα εἶσ’ ὑπὸ χθόνα· οἶδε μὲν βίου τελευτάν, οἶδεν δὲ διόσδοτον ἀρχάν!
Πίνδαρος, Ποιητὴς τῶν Ἱερῶν Ἀγώνων τοῦ Ἑλληνισμοῦ καὶ Προφήτης τοῦ Ἀπόλλωνος ἐν Δελφοῖς.
Και τί να πω αύριο στον Ήλιο;
«Σήκω, σαΐτεψε το φίδι, πώχει αφήκει
η παλιά φιδομάνα και που τώρα
πάλι τη γην ολόγυρα γυρεύει
στις δίπλες του σφιχτά για να τυλίξει»;
«Ξύπνα», να πω, «Τιτάνα Εσύ, και πάλι,
κυκλόφερε τα θεία πατήματά Σου,
τα θεία Σου τα σκιρτήματα τριγύρω
στο φοβερό ερπετό που ξαναζώνει
τη γη κι ο οσκρός* του αρχίνισε να τρέχει
στις θείες πηγές Σου, φαρμακώνοντάς τις»;
«Ο διθύραμβος του Ρόδου», Άγγελος Σικελιανός
* οσκρός = κεντρί, δηλητήριο
Ο Έλληνας, τέκνο του ΔευκΑλίωνος, μάχεται συνΕχώς!