27 Φεβρουαρίου 2010

Πήγαν οι Αρχαίοι Έλληνες στην Αμερική; Η περίπτωση των Αραουκανών της Χιλής.


Θέμα: Πήγαν οι Αρχαίοι Έλληνες στην Αμερική;
Ομιλητές: Γ. Μπαντέκας (γεωλόγος και υποψήφιος διδάκτορας) και Γ. Λαθύρης (δικηγόρος και συγγραφέας)
Πότε; Σάββατο, 27 Φεβρουαρίου, 18:30
Που; Καφέ Dasein (Σολωμού 12, Εξάρχεια)
Το Στέκι Αναζήτησης, το metafysiko.gr και το paranormal.gr σας προσκαλούν σε μια διπλή ομιλία-έκπληξη σχετικά με τα Ταξίδια των Αρχαίων Ελλήνων στην Αμερική
Οδηγοί μας οι κκ. Γ. Μπαντέκας και Γ. Λαθύρης…

Πιο συγκριμένα, η πρώτη ομιλία από τον γεωλόγο Γ. Μπαντέκα έχει τον τίτλο:
Μια Γεωμυθολογική προσέγγιση του προβλήματος περί υπερατλαντικών ταξιδιών κατά την προϊστορία
Η Γεωμυθολογία (ζεύξη Γεωλογίας και Μυθολογίας) θεωρεί πως η Μυθολογία έχει και μία γεωπεριβαλλοντική διάσταση.
Διερευνά τις φυσικογεωλογικές συνθήκες της προϊστορικής περιόδου («μυθολογική» περίοδος), τα φυσικογεωλογικά δεδομένα που προκύπτουν από τους μύθους, και αναζητά την αλήθεια τους, η οποία συχνά εμφανίζεται κρυπτογραφημένη.
Υπό το πρίσμα αυτό, ανιχνεύεται το κίνητρο και η δυνατότητα πραγματοποίησης ορισμένων προϊστορικών εξερευνήσεων που αναφέρονται στην Ελληνική Μυθολογία και Γραμματεία.

Η δεύτερη ομιλία, αυτή του δικηγόρου και συγγραφέα Γ. Λαθύρη, έχει ως θέμα το εξής:
Η περίπτωση των Αραουκανών της Χιλής
Πρόκειται για την άγνωστη στους περισσότερους παράδοση της φυλής των Αραουκανών της Χιλής, που παρουσιάζει τους ανθρώπους αυτούς ως απογόνους των Αρχαίων Ελλήνων. Τα στοιχεία έχουν παρουσιαστεί στο βιβλίο “Η Ελληνική καταγωγή των Αραουκανών της Χιλής” (εκδ. Ηλιοδρόμιον) του Χιλιανού Lonko Kilapan.

Ποιοι είναι οι ομιλητές;
Ο Γιάννης Μπαντέκας είναι γεωλόγος, υποψήφιος διδάκτορας και στενός συνεργάτης του καθηγητή Η. Μαριολάκου, ενώ ο Γιώργος Λαθύρης είναι δικηγόρος, συγγραφέας και συντονιστής της Πολιτιστικής και Ερευνητικής Εταιρίας “Ηλιοδρόμιον”.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΟΙ 10 ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ 7 ΗΜΕΡΩΝ

Ειπόντος τινός:
«Ω, Λεωνίδα, προς πολλούς μετ' ολίγων διακινδυνεύσων ούτως πάρει;»
Λεωνίδας έφη: «Ει μεν οίεσθέ με τωι πλήθει δειν πιστεύειν, ουδ' η πάσα Ελλάς αρκεί -βραχεία γαρ μοίρα του εκείνων πλήθους εστίν- ει δε ταις αρεταίς, και ούτος ο αριθμός ικανός


Όταν κάποιος του είπε:
«Με τόσους λίγους έρχεσαι, Λεωνίδα, να διακινδυνεύσεις απέναντι σε τόσους πολλούς;»
Ο Λεωνίδας είπε: «Αν πιστεύετε ότι πρέπει να βασιζόμαστε στο πλήθος, δεν αρκεί ούτε ολόκληρη η Ελλάδα -αφού αποτελεί μικρό μέρος σε σχέση με το πλήθος εκείνων. Αν όμως πιστεύετε ότι πρέπει να βασιζόμαστε στις αρετές του καθενός, τότε και ο αριθμός αυτός είναι ικανός


(Πλούταρχος, Λακωνικά Αποφθέγματα)

Μανθάνειν ἐν μὲν τῷ Οὐρανῷ τὸ ὁρᾶν, ἐν δὲ τῇ Γῇ τὸ ἀναμιμνήσκεσθαι.

Μακάριος ὁ διὰ τῶν Μυστηρίων διελθών, οὗτος γιγνώσκει τῆς ζωῆς τὴν ἀρχὴν καὶ τὸν σκοπόν!

Ὄλβιος ὅστις ἰδὼν κεῖνα εἶσ’ ὑπὸ χθόνα· οἶδε μὲν βίου τελευτάν, οἶδεν δὲ διόσδοτον ἀρχάν!


Πίνδαρος, Ποιητὴς τῶν Ἱερῶν Ἀγώνων τοῦ Ἑλληνισμοῦ καὶ Προφήτης τοῦ Ἀπόλλωνος ἐν Δελφοῖς.



Και τί να πω αύριο στον Ήλιο;

«Σήκω, σαΐτεψε το φίδι, πώχει αφήκει

η παλιά φιδομάνα και που τώρα

πάλι τη γην ολόγυρα γυρεύει

στις δίπλες του σφιχτά για να τυλίξει»;

«Ξύπνα», να πω, «Τιτάνα Εσύ, και πάλι,

κυκλόφερε τα θεία πατήματά Σου,

τα θεία Σου τα σκιρτήματα τριγύρω

στο φοβερό ερπετό που ξαναζώνει

τη γη κι ο οσκρός* του αρχίνισε να τρέχει

στις θείες πηγές Σου, φαρμακώνοντάς τις»;


«Ο διθύραμβος του Ρόδου», Άγγελος Σικελιανός


* οσκρός = κεντρί, δηλητήριο
Ο Έλληνας, τέκνο του ΔευκΑλίωνος, μάχεται συνΕχώς!