ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΟΧΙ;
Δύσκολο και καυτό ερώτημα, ιδίως όταν ζούμε σε μια εποχή, όπου δεν σε πυροβολούν μόνο με σφαίρες, αλλά και με αυτοκόλλητες "ετικέττες". Το επάγγελμα δε των "ετικεττοποιών" ανθεί σε μια εποχή σύγχυσης και ταραχής, όπως η δική μας... Ας μη γελιόμαστε, όμως. Αυτοί που σπεύδουν να κολλήσουν τις ετικέττες τους (ετοιματζίδικες, έτσι κι αλλιώς) δεν είναι παρά μέρος ενός ακήρυκτου και ασίγαστου ιδεολογικού πολέμου... Οι "ετικεττοποιοί" υπηρετούν πάντοτε κάποια συμφέροντα και αυτό που επιδιώκουν είναι να βάζουν παντού, πρώτοι αυτοί και κανείς άλλος, την δική τους φραστική κατακτητική σημαία - ετικέττα...
Έτσι, για να απαντήσουμε στο αρχικό ερώτημα, θα πρέπει να βγούμε νικητές από τον πόλεμο με τους ετικεττοποιούς... Αν το κατορθώσουμε, τότε μπορούμε ήρεμα να απαντήσουμε επί της ουσίας.
Η Αρχή του Ιερού Όρκου που έδωσαν οι Ενωμένοι Έλληνες πριν από την φοβερή Μάχη των Πλαταιών, το 479 π.χ., ήταν η εξής:
"ΟΥ ΠΟΙΗΣΟΜΑΙ ΠΕΡΙ ΠΛΕΙΟΝΟΣ ΤΟ ΖΗΝ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ."
ΔΕΝ ΘΑ ΘΕΩΡΗΣΩ ΠΙΟ ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΤΗ ΖΩΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ!
Όσοι, λοιπόν, προσυπογράφουν ανεπιφύλακτα την παραπάνω Αρχή, ας θεωρούν εαυτούς και αλλήλους Έλληνες... Όσοι διατηρούν επιφυλάξεις και αρχίζουν ατέλειωτες συζητήσεις, ας βρουν άλλη θέση για να τοποθετήσουν τους εαυτούς τους... Είναι πλατύς και ο κάμπος της Θήβας... Η Ιστορία, όμως, δεν δικαίωσε τη Θήβα, αλλά τις Ιερές Πλαταιές ! Έτσι, λοιπόν, αν δει κανείς τα πράγματα στην ουσία τους, είναι ουσιαστικές και οι απαντήσεις του.
Η Ιστορία δεν γράφεται από τους ετικεττοποιούς, όσο κι αν πασχίζουν να βάλουν παντού το πρόσκαιρο σφραγιδάκι τους, όσο δυνατή κόλλα κι αν βάζουν στις ετικέττες τους...
Η Ιστορία γράφεται με κόκκινο μελάνι και για κονδυλοφόρο χρησιμοποιεί το ξίφος του Άρεως -του Νόμου της Ζωής!
ΟΙ 10 ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ 7 ΗΜΕΡΩΝ
-
Ἀγχιβασίην* (μέτρει)! Βάδιζε πλησίον των θεϊκών νόμων! (Ηράκλειτος, απόσπ. 122) * Ἀγχιβασίη (Ἰων.) - Ἀγχιβασία (Δωρ.) - εκ του άγχι...
-
Οι ΦΡΥΚΤΩΡΙΕΣ παρουσιάζουν τον κύκλο τεκμηριογραφημάτων «ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ - 6 Θεοί, 6 Θεές, 12 Αρχαιολογικοί Τόποι». Μέρος η΄ «ΝΑΟΣ ΔΗΜΗΤΡΑΣ κα...
-
Δίκη καταλήψεται ψευδῶν τέκτονας καὶ μάρτυρας. Ἡ Δίκη θὰ ἁδράξει αὐτοὺς ποὺ κατασκευάζουν ψεύδη καὶ αὐτοὺς ποὺ μαρτυροῦν ψεύδη. ~~~~~~~~~~~~...
-
Ἀλώπηξ καὶ βότρυς Ἀλώπηξ λιμώττουσα , ὡς ἐθεάσατο ἀπό τινος ἀναδενδράδος βότρυας κρεμαμένους , ἠβουλήθη αὐτῶν περιγενέσθα...
-
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ: 1700 ΧΡΟΝΙΑ ΕΞΟΡΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΛΛΟΥΣ Ενότητες ομιλίας: -Ορισμός του Αγάλματος. -Διάκριση από παρεμφερείς έννοι...
-
Ἄγει δὲ πρὸς φῶς τὴν ἀλήθειαν χρόνος. Ο χρόνος φέρνει στο φως την αλήθεια! Μένανδρος, Γνῶμαι Μονόστιχοι ...
-
Σοφὸν ἔοικε χρῆμα τὸ τῆς ἡσυχίας πρός τ' ἄλλα καὶ εἰς ἐπιστήμης καὶ φρονήσεως μελέτην · λέγω δ' οὐ τὴν καπηλικὴν καὶ ἀγοραί...
-
https://youtu.be/pk8SCQF-RV4?feature=shared Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΛΑΘΥΡΗ ΕΓΙΝΕ ΣΤΟ ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ - ΑΘΗΝΑ ΣΤΙΣ 2 ΝΟΕΜΒΡΙΟ...
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΣ ΜΑΡΞΙΣΜΟΣ - CULTURAL MARXISM Προϊόντος δὲ τοῦ χρόνου καὶ λήθης ἐγγιγνομένης ἐν αὐτῷ μᾶλλον καὶ δυναστεύει τὸ τῆς ...
-
Ειπόντος τινός:
«Ω, Λεωνίδα, προς πολλούς μετ' ολίγων διακινδυνεύσων ούτως πάρει;»
Λεωνίδας έφη: «Ει μεν οίεσθέ με τωι πλήθει δειν πιστεύειν, ουδ' η πάσα Ελλάς αρκεί -βραχεία γαρ μοίρα του εκείνων πλήθους εστίν- ει δε ταις αρεταίς, και ούτος ο αριθμός ικανός!»
Όταν κάποιος του είπε:
«Με τόσους λίγους έρχεσαι, Λεωνίδα, να διακινδυνεύσεις απέναντι σε τόσους πολλούς;»
Ο Λεωνίδας είπε: «Αν πιστεύετε ότι πρέπει να βασιζόμαστε στο πλήθος, δεν αρκεί ούτε ολόκληρη η Ελλάδα -αφού αποτελεί μικρό μέρος σε σχέση με το πλήθος εκείνων. Αν όμως πιστεύετε ότι πρέπει να βασιζόμαστε στις αρετές του καθενός, τότε και ο αριθμός αυτός είναι ικανός!»
(Πλούταρχος, Λακωνικά Αποφθέγματα)
Μανθάνειν ἐν μὲν τῷ Οὐρανῷ τὸ ὁρᾶν, ἐν δὲ τῇ Γῇ τὸ ἀναμιμνήσκεσθαι.
Μακάριος ὁ διὰ τῶν Μυστηρίων διελθών, οὗτος γιγνώσκει τῆς ζωῆς τὴν ἀρχὴν καὶ τὸν σκοπόν!
Ὄλβιος ὅστις ἰδὼν κεῖνα εἶσ’ ὑπὸ χθόνα· οἶδε μὲν βίου τελευτάν, οἶδεν δὲ διόσδοτον ἀρχάν!
Πίνδαρος, Ποιητὴς τῶν Ἱερῶν Ἀγώνων τοῦ Ἑλληνισμοῦ καὶ Προφήτης τοῦ Ἀπόλλωνος ἐν Δελφοῖς.
Και τί να πω αύριο στον Ήλιο;
«Σήκω, σαΐτεψε το φίδι, πώχει αφήκει
η παλιά φιδομάνα και που τώρα
πάλι τη γην ολόγυρα γυρεύει
στις δίπλες του σφιχτά για να τυλίξει»;
«Ξύπνα», να πω, «Τιτάνα Εσύ, και πάλι,
κυκλόφερε τα θεία πατήματά Σου,
τα θεία Σου τα σκιρτήματα τριγύρω
στο φοβερό ερπετό που ξαναζώνει
τη γη κι ο οσκρός* του αρχίνισε να τρέχει
στις θείες πηγές Σου, φαρμακώνοντάς τις»;
«Ο διθύραμβος του Ρόδου», Άγγελος Σικελιανός
* οσκρός = κεντρί, δηλητήριο
Ο Έλληνας, τέκνο του ΔευκΑλίωνος, μάχεται συνΕχώς!