Τὸ γὰρ Βέβαιον καὶ Πιστὸν καὶ Ὑγιές, τοῦτο ἐγώ φημι εἶναι τὴν ἀληθινὴν Φιλοσοφίαν... Αυτό που έχει Βεβαιότητα, Αξιοπιστία και Υγίεια, αυτό λέω εγώ ότι είναι η αληθινή Φιλοσοφία... ~ΠΛΑΤΩΝ - Δεκάτη Επιστολή~
4 Δεκεμβρίου 2009
Το Αινιγματικό Αεροδρόμιο του Ντένβερ, στο Κολοράντο των ΗΠΑ σε σχέση με τα Παγκόσμια Νεο-Ταξικά Σχέδια
Η λαϊκή ρήση «δεν υπάρχει καπνός χωρίς φωτιά» φαίνεται να ισχύει στην περίπτωση του συγκεκριμένου αεροδρομίου, το οποίο είναι γεμάτο αποκρυφιστικά και μασονικά σύμβολα, με αποκορύφωμα τις αλλόκοτες τοιχογραφίες. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή και ας προσπαθήσουμε να ρίξουμε φως στα μυστήρια του αεροδρομίου.
Το αεροδρόμιο του Ντένβερ είναι το μεγαλύτερο σε έκταση αεροδρόμιο των ΗΠΑ και το τρίτο στον κόσμο. Με τα 140 Km2 του δεσπόζει σε απόσταση 40 χιλιομέτρων από την πόλη του Ντένβερ και είναι το 5ο αεροδρόμιο των ΗΠΑ από άποψη αριθμού επιβατών, εξυπηρετώντας το 2006 περίπου 50 εκατομμύρια επιβάτες. Η εκπληκτική οροφή του κατασκευάστηκε έτσι που να μοιάζει με τις χιονισμένες οροσειρές του Κολοράντο και το κόστος του ξεπέρασε κατά πολύ τον αρχικό προϋπολογισμό, φτάνοντας στο αστρονομικό ποσό των 4,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Μέχρι εδώ θα μπορούσε κανείς να σκεφτεί πως όλα είναι καλά, όμως υπάρχουν ορισμένα στοιχεία που προκαλούν ερωτηματικά, τουλάχιστον στους συνωμοσιολόγους. Παραβλέποντας το γεγονός ότι ξεπεράστηκε κατά πολύ το αρχικό κόστος, μιας και έτσι φαίνεται να συμβαίνει τελικά με όλα τα δημόσια έργα, στο αεροδρόμιο του Ντένβερ φαίνεται πως η υπερβολή έπαιξε πολύ μεγάλο ρόλο. Σύμφωνα με τους ερευνητές, δόθηκε εντολή να κλείσει το παλιό αεροδρόμιο της πόλης, το Stapleton, το οποίο λειτουργούσε υποδειγματικά και χωρίς προβλήματα. Η θέση του νέου αεροδρομίου βρίσκεται σε μια απομονωμένη περιοχή, στην πρωτοφανώς μεγάλη απόσταση των 40 Km από την πόλη. Η πρόσβαση από το Ντένβερ στο αεροδρόμιο, καθώς και ανάμεσα στα διάφορα κτίριά του, γίνεται χάρη σε ένα κολοσσιαίο σιδηροδρομικό δίκτυο, για το οποίο χρησιμοποιήθηκαν χιλιάδες μίλια σιδηροδρομικών γραμμών, ενώ οι οπτικές ίνες που χρησιμοποιήθηκαν, ξεπερνούν τα 5.300 μίλια, δηλαδή το μήκος του ποταμού Νείλου. Ο τεράστιος κεντρικός σταθμός κατασκευάστηκε με μάρμαρο από όλα τα μέρη της Γης, πράγμα ανεξήγητο με βάση τον ήδη επιβαρυμένο προϋπολογισμό.
Η επιλογή της τοποθεσίας φαίνεται να μην ήταν ιδανική, δεδομένου ότι στην περιοχή επικρατούν συνήθως δυσμενείς καιρικές συνθήκες και ισχυροί άνεμοι, που συνεχώς προκαλούν το κλείσιμο του αεροδρομίου και τη ματαίωση εκατοντάδων πτήσεων, γεγονός που δεν συνέβαινε στο Stapleton.
Ένα άλλο αινιγματικό γεγονός είναι ότι χτίστηκαν υπόγεια επίπεδα και κτίρια που στη συνέχεια θάφτηκαν κάτω από χιλιάδες τόνους χώματος, με τη δικαιολογία ότι τα κτίρια εκείνα ήταν ελαττωματικά. Για την κατασκευή των έργων αυτών προσελήφθηκαν εταιρείες και εργάτες που σύντομα απολύονταν προφανώς, όπως λένε κάποιοι, για να μην έχει κανείς πλήρη εικόνα του έργου. Σύμφωνα με τους ερευνητές Alex Cristopher και David Icke, κάτω από το αεροδρόμιο του Ντένβερ υπάρχει μια τεράστια βάση έκτασης περίπου 8 Km2 στην οποία εργάζονται άνθρωποι από κοινού με εξωγήινους. Οι δύο ερευνητές στηρίζουν την άποψή τους σε μαρτυρίες εργατών. Κάποιοι άλλοι αναφέρουν την ύπαρξη 8 υποεπιπέδων και την εκπομπή υπερήχων και υποήχων, εξαιτίας των οποίων αρκετοί επιβάτες αναφέρουν δυσφορία μόλις πατήσουν το πόδι τους στο αεροδρόμιο...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΕΔΩ
ΟΙ 10 ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ 7 ΗΜΕΡΩΝ
-
ΟΡΦΙΚΟΣ ΥΜΝΟΣ ΑΠΟΛΛΩΝΟΣ Ἐλѳέ, μάκαρ, Παιάν, Τιτυοκτόνε, Φοῖβε, Λυκωρεῦ, Μεμφῖτ', ἀγλαότιμος, ἰήιος, ὀλβιοδῶτα, χρυσολύρη, σ...
-
« Οὕτω γὰρ ἔχει, ὦ ἄνδρες Ἀθηναῖοι, τῇ ἀληθείᾳ· οὗ ἄν τις ἑαυτὸν τάξῃ ἡγησάμενος βέλτιστον εἶναι ἢ ὑπ' ἄρχοντος ταχθῇ , ἐνταῦθα...
-
Εὖ δ' ἴστε, ὦ Ἀθηναῖοι, ὅτι πλεῖστον διαφέρει φήμη καὶ συκοφαντία. Φήμη μὲν γὰρ οὐ κοινωνεῖ διαβολῇ, διαβολὴ δὲ ἀδελφόν ἐστι συκοφαντί...
-
Δίκη καταλήψεται ψευδῶν τέκτονας καὶ μάρτυρας. Ἡ Δίκη θὰ ἁδράξει αὐτοὺς ποὺ κατασκευάζουν ψεύδη καὶ αὐτοὺς ποὺ μαρτυροῦν ψεύδη. ~~~~~~~~~~~~...
-
Τῶν ὄντων τὰ μέν ἐστιν ἐφ' ἡμῖν , τὰ δὲ οὐκ ἐφ' ἡμῖν . Ἐφ' ἡμῖν μὲν ὑπόληψις , ὁρμή , ὄρεξις , ἔκκλισις καὶ ἑνὶ λόγῳ...
-
αὐτὰρ ἐγὼ ποτὶ μακρὸν ἐρινεὸν ὑψόσ' ἀερθείς, τῷ προσφὺς ἐχόμην ὡς νυκτερίς · οὐδέ πῃ εἶχον οὔτε στηρίξαι ποσὶν ἔ...
-
Πλημμυρίδα τα γεγονότα πλήττουν την διάνοιά μας και το συναισθηματικό μας κέντρο... Χαρακτηριστικά γνωρίσματα ενός “γένους” διεφθαρμέν...
-
Ὁ Χρόνος ὡς πρὸς μὲν τὸ «Τώρα» εἶναι πεπερασμένος, ὡς πρὸς δὲ τὰ μέρη του, ποὺ ὑπάρχουν διττῶς (δηλ. τὸ Παρελθὸν καὶ τὸ Μέλλον)...
-
αὔη * ψυχὴ σοφωτάτη καὶ ἀρίστη. Η άϋγρη ψυχή είναι σοφώτατη και άριστη ! (Ηράκλειτος, απόσπ. 118) Σχόλιο: Η ψυχή πτερούται κα...
-
Αμφιπρόσωπη Ερμαϊκή Στήλη. Γενειοφόρος και Αγένειος Ερμής... Το Πέρασμα από την μια κατάσταση στην άλλη...
«Ω, Λεωνίδα, προς πολλούς μετ' ολίγων διακινδυνεύσων ούτως πάρει;»
Λεωνίδας έφη: «Ει μεν οίεσθέ με τωι πλήθει δειν πιστεύειν, ουδ' η πάσα Ελλάς αρκεί -βραχεία γαρ μοίρα του εκείνων πλήθους εστίν- ει δε ταις αρεταίς, και ούτος ο αριθμός ικανός!»
Όταν κάποιος του είπε:
«Με τόσους λίγους έρχεσαι, Λεωνίδα, να διακινδυνεύσεις απέναντι σε τόσους πολλούς;»
Ο Λεωνίδας είπε: «Αν πιστεύετε ότι πρέπει να βασιζόμαστε στο πλήθος, δεν αρκεί ούτε ολόκληρη η Ελλάδα -αφού αποτελεί μικρό μέρος σε σχέση με το πλήθος εκείνων. Αν όμως πιστεύετε ότι πρέπει να βασιζόμαστε στις αρετές του καθενός, τότε και ο αριθμός αυτός είναι ικανός!»
(Πλούταρχος, Λακωνικά Αποφθέγματα)
Μανθάνειν ἐν μὲν τῷ Οὐρανῷ τὸ ὁρᾶν, ἐν δὲ τῇ Γῇ τὸ ἀναμιμνήσκεσθαι.
Μακάριος ὁ διὰ τῶν Μυστηρίων διελθών, οὗτος γιγνώσκει τῆς ζωῆς τὴν ἀρχὴν καὶ τὸν σκοπόν!
Ὄλβιος ὅστις ἰδὼν κεῖνα εἶσ’ ὑπὸ χθόνα· οἶδε μὲν βίου τελευτάν, οἶδεν δὲ διόσδοτον ἀρχάν!
Πίνδαρος, Ποιητὴς τῶν Ἱερῶν Ἀγώνων τοῦ Ἑλληνισμοῦ καὶ Προφήτης τοῦ Ἀπόλλωνος ἐν Δελφοῖς.
Και τί να πω αύριο στον Ήλιο;
«Σήκω,
η παλιά φιδομάνα και που τώρα
πάλι τη γην ολόγυρα γυρεύει
στις δίπλες του σφιχτά για να τυλίξει»;
«Ξύπνα», να πω, «Τιτάνα Εσύ, και πάλι,
κυκλόφερε τα θεία πατήματά Σου,
τα θεία Σου τα σκιρτήματα τριγύρω
στο φοβερό ερπετό που ξαναζώνει
τη γη κι ο οσκρός* του αρχίνισε να τρέχει
στις θείες πηγές Σου, φαρμακώνοντάς τις»;
«Ο διθύραμβος του Ρόδου», Άγγελος Σικελιανός