3 Μαρτίου 2010

Νομάρχεια - Ο Νόμος ως Αρχή υπεράνω όλων, κυβερνώντων και κυβερνωμένων.

 

ΟΤΑΝ ΚΑΤΑΛΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΘΕΣΜΟΙ ΚΑΙ Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΚΑΤΑΡΡΑΚΩΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΤΟΥΝ ΕΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙΚΕΙΟΥΣ ΥΠΕΡΑΝΩ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ, ΤΟΤΕ Η ΕΥΘΥΝΗ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΞΑΝΑ ΣΤΟΝ "ΘΕΜΕΛΙΟ ΛΙΘΟ" ΤΟΥ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ, ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΛΑΟ, ΚΑΙ ΠΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ, ΔΙΟΤΙ Η ΑΣΥΝΕΙΔΗΣΙΑ ΚΑΙ Η ΑΦΑΣΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΑΥΤΟΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΕΙ... ΠΟΣΩ ΜΑΛΛΟΝ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΕΙ ΜΕ ΓΝΩΜΟΝΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΗΣ ΦΥΛΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ! 

ΝΑΙ, ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΙΣΧΥΟΝ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΥΤΟ ΕΠΙΤΑΣΣΕΙ (ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ "ΠΑΡΑΤΑΙΡΟ" ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΤΕΧΝΗΤΟ "ΚΛΙΜΑ" ΤΗΣ ΨΕΥΔΕΠΙΓΡΑΦΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ): 

 

ΆΡΘΡΟ 120, ΑΚΡΟΤΕΛΕΥΤΙΑ ΔΙΑΤΑΞΗ:

 

2. O σεβασμός στo Σύνταγμα και τoυς νόμoυς
πoυ συμφωνoύν με αυτό και η αφoσίωση στην
Πατρίδα και τη Δημoκρατία απoτελoύν θεμελιώδη
υπoχρέωση όλων των Eλλήνων.

3. O σφετερισμός, με oπoιoνδήπoτε τρόπo, της
λαϊκής κυριαρχίας και των εξoυσιών πoυ απoρ-
ρέoυν από αυτή διώκεται μόλις απoκατασταθεί η
νόμιμη εξoυσία, oπότε αρχίζει και η παραγραφή
τoυ εγκλήματoς.

4. H τήρηση τoυ Συντάγματoς επαφίεται στoν
πατριωτισμό των Eλλήνων, πoυ δικαιoύνται και
υπoχρεoύνται να αντιστέκoνται με κάθε μέσo ενα-
ντίoν oπoιoυδήπoτε επιχειρεί να τo καταλύσει με
τη βία.

Επαναδημοσιεύσεις: 
Νομάρχεια - Ο Νόμος ως Αρχή υπεράνω όλων, κυβερνώντων και κυβερνωμένων.
Κατάλυση τής Νομιμότητας και της Κοινής Λογικής! Αυτό είναι το πραγματικό και καθημερινό πλέον πρόβλημα!