Τὸ γὰρ Βέβαιον καὶ Πιστὸν καὶ Ὑγιές, τοῦτο ἐγώ φημι εἶναι τὴν ἀληθινὴν Φιλοσοφίαν...
Αυτό που έχει Βεβαιότητα, Αξιοπιστία και Υγίεια, αυτό λέω εγώ ότι είναι η αληθινή Φιλοσοφία...
~ΠΛΑΤΩΝ - Δεκάτη Επιστολή~
3 Μαρτίου 2010
ΝΟΜΟΣ ΠΟΛΕΩΣ = ΤΕΙΧΟΣ ΠΟΛΕΩΣ! ΚΑΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΓΧΕΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΨΗΦΙΣΜΑΤΑ ΜΙΑΣ ΠΑΡΟΔΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΑΣΤΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ "ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ", ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Α-ΝΟΜΑ ΚΑΙ Α-ΔΙΚΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ, ΑΥΡΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ!