11 Απριλίου 2012

ΤΟ ΜΕΓΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟΝ...



Το μέγα ονόμαζε μέγα, και το μικρόν ονόμαζε μικρόν· μη επιχειρήσης όμως να τα περιγράψης, διότι θα σμικρύνης το πολύ μέγα, και θα μεγαλώσης το πολύ μικρόν.

    Πολύβιος Δημητρακόπουλος (Αρκάς)