Τὸ γὰρ Βέβαιον καὶ Πιστὸν καὶ Ὑγιές, τοῦτο ἐγώ φημι εἶναι τὴν ἀληθινὴν Φιλοσοφίαν...
Αυτό που έχει Βεβαιότητα, Αξιοπιστία και Υγίεια, αυτό λέω εγώ ότι είναι η αληθινή Φιλοσοφία...
~ΠΛΑΤΩΝ - Δεκάτη Επιστολή~
14 Ιουνίου 2011
ΜΗ ΠΑΣΙΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΝ...
Μὴ πᾶσιν ἀλλὰ τοῖς δοκίμοισι πιστεύειν• τὸ μὲν γὰρ εὔηθες, τὸ δὲ σωφρονέοντος. Δεν πρέπει να δίνουμε πίστη σε όλους τους ανθρώπους αλλά μόνο στους δοκιμασμένους• διότι το πρώτο είναι ίδιον αφελούς ενώ το δεύτερο σώφρονος.