Τὸ γὰρ Βέβαιον καὶ Πιστὸν καὶ Ὑγιές, τοῦτο ἐγώ φημι εἶναι τὴν ἀληθινὴν Φιλοσοφίαν...
Αυτό που έχει Βεβαιότητα, Αξιοπιστία και Υγίεια, αυτό λέω εγώ ότι είναι η αληθινή Φιλοσοφία...
~ΠΛΑΤΩΝ - Δεκάτη Επιστολή~
6 Ιουνίου 2011
ΥΠΕΡΒΟΛΗ ΚΑΙ ΕΛΛΕΙΨΙΣ
Καλόν ἐν παντὶ τὸ ἶσον• ὑπερβολὴ δὲ καὶ ἔλλειψις οὔ μοι δοκέει. Στα πάντα καλό είναι το ίσον• η υπερβολή και η έλλειψη δεν μου φαίνεται καλές.