6 Ιουνίου 2011

ΥΠΕΡΒΟΛΗ ΚΑΙ ΕΛΛΕΙΨΙΣ


Καλόν ἐν παντὶ τὸ ἶσον ὑπερβολὴ δὲ καὶ ἔλλειψις οὔ μοι δοκέει.

Στα πάντα καλό είναι το ίσον η υπερβολή και η έλλειψη δεν μου φαίνεται καλές.

Δημόκριτος