22 Μαΐου 2011

Ο ΕΠΑΙΝΟΣ ΤΩΝ ΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΦΑΥΛΩΝ ΕΡΓΩΝ


Εὐλογέειν ἐπὶ καλοῖς ἔργμασι καλόν τὸ γὰρ ἐπὶ φλαύροισι κιβδήλου καὶ ἀπατεῶνος ἔργον.

Είναι καλό να επαινούμε τα καλά έργα το να επαινούμε, όμως, τα φαύλα είναι έργο κίβδηλου και απατεώνα ανθρώπου.


Δημόκριτος