Τὸ γὰρ Βέβαιον καὶ Πιστὸν καὶ Ὑγιές, τοῦτο ἐγώ φημι εἶναι τὴν ἀληθινὴν Φιλοσοφίαν...
Αυτό που έχει Βεβαιότητα, Αξιοπιστία και Υγίεια, αυτό λέω εγώ ότι είναι η αληθινή Φιλοσοφία...
~ΠΛΑΤΩΝ - Δεκάτη Επιστολή~
22 Μαΐου 2011
Ο ΕΠΑΙΝΟΣ ΤΩΝ ΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΦΑΥΛΩΝ ΕΡΓΩΝ
Εὐλογέειν ἐπὶ καλοῖς ἔργμασι καλόν• τὸ γὰρ ἐπὶ φλαύροισι κιβδήλου καὶ ἀπατεῶνος ἔργον. Είναι καλό να επαινούμε τα καλά έργα• το να επαινούμε, όμως, τα φαύλα είναι έργο κίβδηλου και απατεώνα ανθρώπου.