Τὸ γὰρ Βέβαιον καὶ Πιστὸν καὶ Ὑγιές, τοῦτο ἐγώ φημι εἶναι τὴν ἀληθινὴν Φιλοσοφίαν...
Αυτό που έχει Βεβαιότητα, Αξιοπιστία και Υγίεια, αυτό λέω εγώ ότι είναι η αληθινή Φιλοσοφία...
~ΠΛΑΤΩΝ - Δεκάτη Επιστολή~
4 Μαΐου 2011
Η ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΜΕΛΕΤΗΜΕΝΗΣ ΠΑ-ΣΟΚ-ΙΚΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ
ΣΤΡΟΣ ΚΑΝ:Με τον Παπανδρέου δουλεύαμε πολλούς μήνες υπογείως για να βάλουμε στο ΔΝΤ την Ελλάδα!!!