Τὸ γὰρ Βέβαιον καὶ Πιστὸν καὶ Ὑγιές, τοῦτο ἐγώ φημι εἶναι τὴν ἀληθινὴν Φιλοσοφίαν...
Αυτό που έχει Βεβαιότητα, Αξιοπιστία και Υγίεια, αυτό λέω εγώ ότι είναι η αληθινή Φιλοσοφία...
~ΠΛΑΤΩΝ - Δεκάτη Επιστολή~
29 Απριλίου 2011
ΤΟ ΦΡΟΝΕΙΝ Α ΔΕΙ...
Μέγα τὸ ἐν ξυμφορῆισι φρονεῖν ἃ δεῖ. Είναι σπουδαῖο πράγμα μέσα στὶς συμφορὲς να φρονοῦμε αὐτὰ που πρέπει!