19 Απριλίου 2011

ΕΥΟΓΚΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕΓΑΛΟΓΚΙΑ - Ο ΣΥΜΜΕΤΡΟΣ ΟΓΚΟΣ ΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ


Tὸν εὐθυμεῖσθαι μέλλοντα χρὴ μὴ πολλὰ πρήσσειν, μήτε ἰδίηι μήτε ξυνῆι, μηδὲ ὅσσ΄ ἄν πράσσηι, ὑπέρ τε δύναμιν αἱρεῖσθαι τὴν ἑωυτοῦ καὶ φύσιν ἡ γὰρ εὐογκίη ἀσφαλέστερον τῆς μεγαλογκίης.

Εκείνος ο οποίος έχει σκοπό να ζεί με αρμονική ψυχική κατάσταση (Ευ-θυμία) πρέπει να μην αναμειγνύεται σε πολλές ιδιωτικές ή δημόσιες υποθέσεις, και σε όσα αναμιγνύεται, αυτά πρέπει να τα εκλέγει ώστε να μην είναι ανώτερα από την δύναμη και τις έμφυτες ικανότητές του διότι ο σύμμετρος όγκος είναι ασφαλέστερος από τον μεγάλον όγκο!

Δημόκριτος