1 Μαρτίου 2010

Ξε-κίνημα για Εθνική Αναγέννηση και Αντίσταση στα φανερά -πλέον- σχέδια υποδούλωσης της Ελλάδας!


Σήμερα ΔΕΥΤΕΡΑ 1η ΜΑΡΤΙΟΥ 2010 στις 7:00 μ.μ, στο ξενοδοχείο PRESIDENT, στην Λεωφόρο Κηφισίας.

Το κίνημα, για Εθνική Αναγέννηση και Δημοκρατική Αντίσταση, που καθημερινά γιγαντώνεται, από τον Έβρο μέχρι την Κρήτη, λέει:

- ΟΧΙ στο λαθρονομοσχέδιο, και τον εξισλαμισμό της Χώρας μας
- ΟΧΙ στην ομοσπονδοποίηση και το διαμελισμό της Ελλάδας
- ΟΧΙ στον ολιγαρχικό εκλογικό νόμο για χειραγωγούμενη Δημοκρατία
- ΟΧΙ στην καταλήστευση του Ελληνικού λαού.
- ΟΧΙ στην Παγκόσμια Διακυβέρνηση της Τραπεζιτικής Χούντας
- ΟΧΙ στον Νέο-Οθωμανισμό και τον Εθνομηδενισμό

- ΟΧΙ στην Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και τον αφελληνισμό των παιδιών μας

Η κρίση δεν θα γίνει η ΕΥΚΑΙΡΙΑ τους. 
Θα την κάνουμε ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ για τα σχέδια της Νέας Τάξης.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ