7 Ιουλίου 2009

O πόλεμος των "υιών του φωτός" κατά των "υιών του σκότους"... και τ' ανάπαλιν! Ένα ιστορικό "φίλμ-νουάρ" σε εξέλιξη...

Έγινε ή μάλλον θέλουν να γίνει και αυτό. Στην ιερότερη θεατρική σκηνή του κόσμου, στην Αρχαία Επίδαυρο, κάποιοι στις 24 και 25 Ιουλίου 2009 φιλοδοξούν να μας «επιμορφώσουν» με το έργο του Ισραηλινού σκηνοθέτη Αμώς Γκιτάι που έχει τον τίτλο «Ο πόλεμος των υιών του φωτός κατά των υιών του σκότους». Το έργο βασίζεται στην ιστορία του Ιουδαϊκού πολέμου του Εβραίου Φλάβιου Ιώσηπου (1ος μ.Χ), μέλους της θρησκευτικής παράταξης των Φαρισαίων, καθώς και εκφραστή διαφόρων σχολών του Ιουδαϊσμού, στις οποίες και εφοίτησε. Όπως δε αναγράφεται επί λέξει στο πρόγραμμα του φεστιβάλ Αθηνών 2009 «...στρατιωτικό εγχειρίδιο και ταυτόχρονα προφητεία σύγκρουσης του καλού με το κακό...».

Αναρωτηθήκαμε μήπως κάνουμε κάποιο λάθος και δεν διαβάσαμε σωστά ότι το συγκεκριμένο έργο θα παρουσιαστεί στην Επίδαυρο. Ψάξαμε μήπως ο χώρος παρουσίασης ήταν κοντά στην εβραϊκή συναγωγή των Αθηνών, όπου και θα ήταν πολύ δικαιολογημένη η παρουσίαση του εν λόγω έργου, αλλά τελικά διαβάσαμε καλά: ΕΠΙΔΑΥΡΟΣ!!! Δηλαδή αν δεν το καταλάβατε καλά στην Επίδαυρο στις 24 και 25 Ιουλίου θα παρακολουθήσουμε μάθημα Εβραϊκής ιστορίας και θρησκείας, για να εμπεδώσουμε τα γεγονότα της κατάκτησης της Ιερουσαλήμ το 70μ.Χ από τους κακούς Ρωμαίους, τους φορείς του Ελληνορωμαϊκού πολιτισμού, που τελικά στην μεγάλη του βάση είναι Ελληνικός. Και να δούμε, μέσα από τον πάπυρο της Νεκράς θάλασσας, πως αυτό το Εβραϊκό στρατιωτικό εγχειρίδιο προφητεύει την σύγκρουση του καλού με το κακό, όπου βέβαια τελικά οι καλοί και υιοί του φωτός Ισραηλίτες θριαμβεύουν απέναντι στον κακό Ελληνορωμαϊκό κόσμο. Τόσο ωραία, τόσο απλά, τόσο καλά...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ:
Εβραϊκή προπαγάνδα στην Αρχαία Επίδαυρο!!

Άλλη μια Ύβρις σε έναν Ιερό Τόπο τής Ελλάδος, που θα επισύρει σφοδροτάτη την Νέμεσι!